بیوگرافی همه بازیگرن فیلم ملکه + زمان پخش

معرفی فیلم ملکه

بازیگران فیلم ملکه را به همراه بیوگرافی + اسامی بازیگران خلاصه داستان و زمان پخش در ادامه در این صفحه از مجله شبونه بخوانید.

فیلم ملکه

فیلم ملکه ساخته آقایان محمدعلی باشه آهنگر و ابولقاسم حسنی در سال 90 در ژانر دفاع مقدس ساخته شده است ، حالا قرار است برای اولین باز از شبکه های تلوزیونی برای پخش مهیا شود به همین مناسیت ما در ادامه به زمان پخش معرفی بازیگران و خلاصه داستان این فیلم پرداخته ایم.

بیوگرافی همه بازیگرن فیلم ملکه + زمان پخش

خلاصه داستان

در خلاصه داستان این فیلم امده است دیده بانی با هنرنمایی میلاد کی مرام در نقش سیاوش در جستجو فرصتی برای نشان دادن استعداد و مهارتهای خود می باشد و به همین خاطر یک پالایشگاهی را انتخاب میکند که به عنوان یکی از مهمترین جایگاه دشمن است .

اگرچه برای سیاوش یک فرصت مناسب بود اما با نخستین تلفات دشمن به تدریج از این مئقعیت احساس خطر میکند که در ادامه شخصیت جمشید با هنرنمایی مصطفی زمانی نیز ادامه داستان را رقم میزند.

معرفی بازیگران

از بازیگران این فیلم میتوان به : حمیدرضا آذرنگ ، میلاد کی مرام ، مصطفی زمانی ، حسین باشه آهنگر ،هومن برق نورد ، همایون ارشادی ،مالک سراج ،مهدی سلطانی اشاره کرد.

اسامی بازیگران فیلم ملکه

زمان پخش فیلم

فیلم ملکه برای اولین بار از پنج شنبه 8 خردادماه سال 99 از شبکه یک سیما راس ساعت 22 به روی آنتن میرود علاقمندان میتوانند تکرار این سریال را در روز جمعه ساعت 14 مشاهده کنند.

بیشتر ببینید : زمان پخش و تکرار سریال همسران از آی فیلم 

عوامل

کارگردان: محمدعلی باشه آهنگر، تهیه کننده: ابوالقاسم حسینی، مديرفيلمبرداري: عليرضا زرين‌دست، صدابردار: عباس رستگارپور، طراح گريم: سعيد ملكان، طراح صحنه و لباس: عباس بلوندي، جلوه‌هاي ويژه: محسن روزبهاني، مديرتوليد: مهدي اكبري‌زادگان، عكاس: اميرحسين شجاعي.

مصطفی زمانی در فیلم ملکه

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *