بیوگرافی بازیگران فیلم میلیونر میامی

معرفی کامل فیلم میلیونر میامی

بیوگرافی بازیگران فیلم میلیونر میامی را به همراه اسامی بازیگران + زمان پخش و خلاصه داستان در ادامه در این بخش از مجله  شبونه بخوانید.

فیلم میلیونر میامی

فیلم میلیونر میامی ساخته آقایان مصطفی احمدی و سعید ملکان در سال 95 در زانر دارم و اجتماعی ساخته شد  و نخستین بار در سال 97 خرداد ماه برای اکران به نمایش در آمد ، این فیلم بعد از دوسال توانست از حالت توقیف خارج شود و مجوز اکران را بگیرد ، حالا با خبرشدیم  از شبکه نمایش آماده پخش میشود  به همین مناسبت به معرفی بازیگران خلاصه داستان و اسامی بازیگران می پردازیم.

بیوگرافی بازیگران فیلم میلیونر میامی

خلاصه داستان

در خلاصه داستان آمده است فردی به اسم کسری از کشور کاندا برگشته است و تصمیم گرفته با صحنه سازی  فوت خود پول بیمه عمر که مبلغ بسیار بالایی هست  را کسب کند وی برای این کار خود برای کمک از اطرافیان خود از وکلیلی به نام محسن که در کار خلاف است  و کلاهبرداری است  کمک میگرد.

داستان فیلم  درباره چهار نفر است که می خواهند از راهی یک میلیون دلار را به جیب بزنند، اما همیشه یکی از آن ‌ها خراب ‌کاری می ‌کند و…که در ادامه بقیه داستان رقم میخورد.

معرفی بازیگران فیلم

از بازیگران این فیلم میتوان به :حمید فرخ نژاد ، علی قربانزاده ،طناز طباطبایی ، صابر ابر ،افسانه بایگان ،آتیلا پسیانی ،سید حسام الدین موسوی را نام برد.

بیشتر ببینید: بیوگرافی بازیگران فیلم آینه بغل + زمان پخش

بیوگرافی بازیگران فیلم میلیونر میامی +زمان پخش

عوامل فیلم

عوامل فیلم  عبارتند از کارگردان: مصطفی احمدی، نویسندگان فیلمنامه: مهیار حمیدیان، محمد صادق گلچین عارفی، محمد شهابی، مدیر فیلمبرداری: علی قاضی، مدیر تولید: محمدرضا منصوری، طراح صحنه و لباس: آتوسا قلمفرسایی، طراح چهره پردازی: سعید ملکان، صدابردار: رشید دانشمند، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: سعید کریمی، منشی صحنه: حمیرا نعمت الله، دستیار اول فیلمبردار: آرش رمضانی

فیلم میلیونر میامی

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *