بیوگرافی بازیگران آینه بغل

اسامی بازیگران فیلم آینه بغل با تصاویر پشت صحنه + دانلود

اسامی بازیگران فیلم

  • محمدرضا گلزار
  • جواد عزتی
  • یکتا ناصر
  • نازنین بیاتی در نقش مهناز
  • سیامک صفری
  • مه‌لقا باقری
  • غلامرضا نیکخواه
  • بهاره رهنما

دانلود فيلم با لينک مستقيم

دانلود رایگان فیلم با کیفیت فول اچ دی 1080

دانلود رایگان فیلم با کیفیت اچ دی 720

دانلود رایگان فیلم با کیفیت متوسط 480

فیلم آینه بغل

فیلم آینه بغل ساخته اقایان منوچهر هادی ،منصور سهراب پور و سید امیر پروین حسینی در سال 96 در ژانر کمدی و اجتماعی تهیه شد و برای نخستین بار در همان سال از سینماهای کشور پخش شد، حالا با خبر شدیم قرار است از شبکه تلوزیونی به روی آنتن رود به همین مناسبت ما به خلاصه داستان زمان پخش و معرفی بازیگران این فیلم پرداخته ایم.

بیوگرافی بازیگران آینه بغل

خلاصه داستان

در روایت این داستن امده است جواد عزتی در نقش مرتضی که در گاراژی زندگی میکند بخاطر مراسم نامزدی ماشین گران قیمتی را به امانت میگیرد  در همین حوالی وقتی نامزد خود را سوار ماشین میکند و برای خرید بستنی به آن طرف خیابان میرود ناگهان ماشین شهرداری به آینه بغل ماشین او بر خورد میکند و اینه او میشکند و ماشین دچار خسارت شدید میشود که بعد از مراسم نامزدی مرتضی و همسرش با بازی نازنین بیاتی در نقش مهناز برای دلجویی به نزد صاحب ماشین محمدرضا گلزار میروند  که در ادامه …..

زمان پخش فیلم

این فیلم برای اولین بار  در 21 فروردین ماه 99 از شبکه پر مخاطب  آی فیلم به نمایش در آمد .

معرفی بازیگران

محمدرضا گلزار در نقش شاهرخ ، جواد عزتی در نقش مرتضی ، یکتا ناصردر نقش شهرزاد،نازنین بیاتی در نقش مهناز، مه لقا باقری در نقش مژگان ،بهاره رهنما در نقش لابی ومن ،سیامک صفری در نقش پاشا ،غلامرضا نیکخواه در نقش پدر مهناز ،امیر عباس گلاب در نقش خودش به ایفای نقش پرداخته اند.

بیشتر ببینید: بیوگرافی بازیگران ستاره بازی + زمان اکران 

بازیگران فیلم آینه بغل

عوامل فیلم

نويسنده: بابك كايدان، مدیرفیلمبرداری: روزبه رایگا، تدوين: حسن ايوبى، موسیقی: علیرضا کهن دیری، طراح صحنه ولباس: محسن غلامی، طراح گریم: آرزوحلاجی، صدابردار: جواد مقدس، صداگذار: آرش قاسمی،مدیرتولید: شهاب علی بخشی، عکاس: معین باقری، خواننده تیتراژ: امیر عباس گلاب، مدیر برنامه ریزی تبلیغات و رسانه :روزبه معینی، مدیر تبلیغات اکران :میثم معراجی.

اسامی بازیگران فیلم آینه بغل + زمان پخش

درباره فیلم آینه بغل

دنیا کلی فیلمنامه و درک سکانس ها درآمده و اگر نقدی به فیلمنامه آن باشد، می‌گویم کار من است. در اجرا حتماً تغییراتی در فیلمنامه ایجاد می‌شود، مهم این است که با درک صحیح از فیلمنامه و با هماهنگی اتفاق بیفتد. من جزو نویسنده هایي هستم که تعصبی روی یک دیالوگ یا موقعیت ویژه ندارم.

تعصب بر این است که کارگردان و بازیگر سکانس را خوب متوجه بشود و «آتش» را بفهمد و بداند چه هدفی پشت نوشتن وجود داشته. حتی از نظر من بداهه ایراد ندارد به شرط آن که به روح فیلمنامه کمک کند. سکانس پایانی کمی تغییر داشت ولی ماهیت، همان بود. منوچهر هادی برای فیلمنامه نویس احترام قائل است و اگر بخواهد تغییری ایجاد کند، مشورت میکند.

«آینه بغل» لحظات جذاب کم ندارد اما تکیه شوخی ها به جواد عزتی و کاراکتر اوست. یعنی اگر کسی عزتی را دوست نداشته باشد، نمی‌تواند از فیلم لذت ببرد. انداختن همه ی بار کمدی به دوش یک بازیگر ریسک نبود؟

هادی: قبل از قطعی شدن تهیه کنندگان، به خاطر همکاری قبلی، حضور گلزار برایم قطعی بود. برای نقش جواد عزتی دو گزینه جواد عزتی و رضا عطاران را داشتیم. بخشی از اتفاق خوبی که به لحاظ بازی برای جواد عزتی افتاد، بدلیل حضور پارتنرهای خوب و البته بازی خوب اوست.

اسامی بازیگران فیلم آینه بغل با تصاویر پشت صحنه + دانلود

آقای عزتی بطور هم زمان در فیلم «هزارپا» داودی بودو از ابتدا با گروه کارگردانی هماهنگ کردیم، اما این همکاری به شکل بدی اتفاق افتاد و همه ی ما سر صحنه دلمان به حال جواد می سوخت. بالای 9 روز پزشک سر صحنه می آمد و به جواد سرم وصل میکرد تا بتواند دیالوگ بگوید. اما بعد از گفتن یکی از دیالوگ ها با نازنین بیاتی، جواد عزتی افتاد و بی هوش شد!

اسامی بازیگران فیلم آینه بغل با تصاویر پشت صحنه + دانلود

کایدان: برای ما خیلی مهم بود که جواد عزتی در «آینه بغل» بازی کند. شخصیت که بازی کرده تنها کاراکتری است که موقع نوشتن به جواد فکر می‌کردم. نقدی که وارد می‌کنید، مثل این است که بگویید اگر در فیلم «مارمولک» پرویز پرستویی نبود چه می شد؟ هر کار کمدی، متکی به بازیگرش است. برای همین است که می‌گویم فیلمنامه جای خود اما برای تکمیل شدن، نیاز است بازیگر درست انتخاب شود و کارگردان روح فیلمنامه رابه خوبی منتقل کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *