علت طلاق حدیث فولادوند و رامبد شکرابی مشخص شد +عکس

علت طلاق حدیث فولادوند و رامبد شکرابی مشخص شد +عکس

انتشار 19 دی 1400 – Study time 2 minutes

علت طلاق حدیث فولادوند و رامبد شکرابی مشخص شد +عکس و جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

علت طلاق حدیث فولادوند و رامبد شکرابی مشخص شد +عکس

علت طلاق حدیث فولادوند و رامبد شکرابی

خانم پرستو صالحی با انتشار تصویری از حدیث فولادوند در استوری اینستاگرام خود خبر جدایی این بازیگر را از رامبد شکرابی رسانه‌ای کرد روز گذشته پرستوصالحی در اینستاگرامش عکس حدیث فولادوند را استوری کرد و نوشت خواهرم و رفیق من ایمان دارم در فصل تازه زندگیت خواهید درخشید همچنان زیبا پر قدرت و جسور گاهی تنهایی یک شروع دوباره است .

خبر جدایی حدیث فولادوند و رامبد شکرابی بلافاصله در رسانه‌های کشورمان به تیتر اول تبدیل شد و بسیاری از هواداران حدیث فولادوند به اینستاگرام ایشان رفته و علت جدایی از همسرش را کامنت کردند.

علت طلاق حدیث فولادوند و رامبد شکرابی مشخص شد +عکس

حدیث فولادوند همچنین همه عکس های دونفره خودراآموزش کرمانی را در صفحه اینستاگرامش حذف کرده است و این بازیگر را نیز آنفالو کرده است .

حدیث فولادوند در سال ۱۳۸۹ وقتی که ۳۳ سال سن داشت و رامبد شکرابی ازدواج کرد اما هیچ گاه صاحب فرزندی نشدند آنها بعد از گذشت ۱۱ سال زندگی زناشویی در نهایت از هم جدا شدند.

خانم فولادوند متولد ۲۰ دی ماه ۱۳۵۶ بوده و زمانی که ۱۲ سال سن داشت کلاس های بازیگری گلاب آدینه رفت و سپس نمایش های گل های دوستی و ناکجا آباد به ایفای نقش پرداخت .

علت طلاق حدیث فولادوند و رامبد شکرابی مشخص شد +عکس

سپس در فیلم دستهای آلوده به کارگردانی سیروس الوند حضور پیدا کرد

رامبد شکرابی متولد ۱۳۵۰ در ساری بوده و او هم در عرصه بازیگری فعالیت می‌کند و در سال ۱۳۷۳ با فیلم ترانزیت به کارگردانی علی سجادی حسینی اولین کار خود را در بازیگری برداشت.

منبع – Source

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

3 نظر

  1. اصلا ابدا نمی اومدند به هم اول هم گفتیم طلاق می گیرند انگار به زور تحمل می کردند حدیث فولادوند رامبد شکر ابی پرستو صالحی ایکبیری چرا ذوق زده است !

  2. خدالعنت کنه باعث بانی طلاق این زوج هنرمند رو.زندگی زناشویی زیباست.نبایدبه این سادگیها خرابش کرد.خداکنه دوباره برگردن وباهم باشن.آمین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *