بیوگرافی بازیگران فیلم ناردون

معرفی فیلم ناردون

بیوگرافی بازیگران فیلم ناردون به همراه اسامی بازیگران + خلاصه داستان و زمان پخش را در ادامه در این صفحه از مجله شبونه بخوانید.

فیلم ناردون

فیلم ناردون ساخته اقایان فریدون حسنی پور و منصور سهراب پور در سال 94 در ژانر اجتماعی ساخته شده است  و برای نخستین بار در مرداد ماه سال 95 برای اکران اماده پخش شد  و حالا باخبر شدیم قرار است این فیلم از شبکه های تلوزیونی به روی انتن رود به همین مناسبت به اسامی بازیگران خلاصه داستان و زمان پخش این سریال پرداخته ایم.

بیوگرافی بازیگران فیلم ناردون + زمان پخش

خلاصه داستان

در روایت این داستان امده است در مورد پیرمردی با نام شکور می باشد که با توجه به کهولت سن پیر و ناتوان شده است  و آرزو میکند که از دنیا برود  اما به دلایل مشکلات کمبوذ فضای قبر  و نبودن قبر مناسب این خواسته او اجابت نمیشود  در همین حوالی عشق قدیمی پسر شکور به نام فاضل بقیه داستان را رقم میزند همجنین نکاتی در مورد اینکه هزینه عروسی و مراسم عزا را یکی کنیم نیز اشاره شده است.

معرفی بازیگران

از بازیگران این فیلم میتوان به : امین حیایی در نقش فاضل پسر شکور ،لیلا اوتادی در نقش خاطره ،مهران غفوریان در نقش شیر مرد ،سیروس گرجستانی شکور ،مهران رجبی حاج محسن ، امیر نوری در نقش سهیل ، شهرام قایدی در نقش کیکاووس ، پوراندخت میهن در نقش گل بانو ، علیرضا مسعودی در نقش صمد ، نسرین بابایی در نقش زلیخا ، مهشید مرندی کهن در نقش سارا  را نام برد.

بیشتر ببینید: بیوگرافی بازیگران فیلم تیغ و ترمه + زمان پخش

اسامی بازیگران فیلم ناردون

زمان پخش فیلم

فیلم ناردون از پنج شنبه 8 خردادماه از شبکه پرمخاطب آی فیلم  راس ساعت 23 به روی آنتن میرود و تکرار باز پخش آن در ساعت 7 و 15 پخش میشود.

عوامل فیلم

ویسنده: فریدون حسن پور، مدیر فیلمبرداری: ابراهیم غفوری، تدوین: مهدی حسینی وند، ابراهیم شیبانی، موسیقی: بهزاد عبدی، مدیر تولید: حسن باقریان، طراح چهره پردازی: شهرام خلج، طراح صحنه و لباس: حسن روح پروری، صدابردار: حسین تقوی، صداگذار: حسین مهدوی، عکاس: محمدرضا اصفهانی، مشاور رسانه ای: روزبه معینی

بیوگرافی بازیگران فیلم ناردون

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *