بازیگران فیلم تیغ و ترمه

معرفی فیلم تیغ و ترمه

بیوگرافی بازیگران فیلم تیغ و ترمه به همراه اسامی بازیگران +خلاصه داستان و زمان پخش فیلم را در ادامه در این صفحه از مجله شبونه بخوانید.

فیلم تیغ و ترمه

فیلم تیغ و ترمه ساخته آقایان سید علی قایمی مقامی در سال 98 در ژانر درام و اجتماعی تهیه شد و در سال 99 توانست مجوز اکران خود را دریافت کند و حالا با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها با خبرشدیم که قرار است این فیلم به صورت مجازی اکران شود به همین مناسبت ما به خلاصه داستان و اسامی بازیگران و زمان پخش این فیلم خواهیم پرداخت.

بازیگران فیلم تیغ و ترمه

خلاصه داستان

در خلاصه این داستان امده است که دختری به اسم ترمه که بیست و شش سال سن دارد که با عموی خود زندگی میکند با آمدن مادرش به ایران اتفاقاتی خاصی برایش رقم میخورد که در پی این اتفاق رازی فاش میشود  این فیلم با توجه به ژانر اجتماعی ازرمان معروفی به اسم کی از این چرخ فلک پیاده میشویم اثر آقای گلرنگ رنجبر ساخته شده است .

معرفی بازیگران

پژمان بازغی، لاله اسکندری، هومن برق نورد، مهران رجبی، کوروش سلیمانی، شراره رنجبر، سیمون سیمونیان، میترا قربانی، ماندانا سهرابی، مازیار خسروی، میعاد عابدی زاده، نوید کوه فلاح، فرانک کوشافر، پدارم ابدان و بازیگر خردسال: آویسا سجادی، همراه با دیبا زاهدی در این فیلم ایفای نقش می‌کنند و رضا یزدانی هم خواننده موسیقی آن است.

بیوگرافی بازیگران فیلم تیغ و ترمه

آویسا سجادی بازیگر نوظهور و خردسال سینما است که برای اولین بار مقابل دوربین کیومرث پوراحمد در این فیلم سینمایی بازی کرده است.

بیشتر ببینید: بیوگرافی بازیگران فیلم تفریق + زمان پخش 

عوامل فیلم

نویسنده و کارگردان: کیومرث پوراحمد، تهیه کننده: سیدعلی قائم مقامی، مدیرفیلمبرداری: علیرضا زرین دست، چهره‌پرداز: مهری شیرازی، طراح صحنه و لباس: کیومرث پوراحمد و مهرانه ربی، تدوین: خشایار موحدیان و سعید سیاح، صدابردار: بابک اردلان، صداگذار: محمود موسوی نژاد، موسیقی: فردین خلعتبری، جلوه‌های ویژه بصری: امیررضا معتمدی و سعید خلیلی، عکاس: مهدی حیدری.

ستاره اسکندری و پژمان بازغی در فیلم تیغ و ترمه

بیوگرافی بازیگران تیغ و ترمه

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *