بیوگرافی بازیگران فیلم تفریق

معرفی فیلم تفریق

بیوگرافی بازیگران فیلم تفریق به همراه اسامی بازیگران + خلاصه داستان و زمان پخش در ادامه در این صفحه از مجله شبونه بخوانید.

فیلم تفریق

فیلم تفریق ساخته آقایان مانی حقیقی و مجید مطلبی در ژانر اجتماعی در سال 99 اغاز فیلم برداری آن از سر گرفته شده است که به تازگی مجوز فعالیت خود را از وزارت ارشاد گرفته است  آقای مانی حقیقی لیلی گلستان از مترجمان سرشناس و پدر او نیز نعمت حقیقی ، فیلم ‌بردار پرآوازه ی ایرانی است! همچنین او نوه ابراهیم گلستان ، کارگردان، نویسنده و مترجم ایرانی است. خواهر او صنم حقیقی ، وکیل حوزه نفت و گاز و همچنین کارمند اوپک است. به همین مناسبت ما به معرفی بازیگران خلاصه داستان و زمان پخش این فیلم می پردازیم

بیوگرافی بازیگران فیلم تفریق

خلاصه داستان

هنوز خبری از خلاصه داستان و موضوع این فیلم دریافت نشده است  اما با وجود بازیگران انتخاب شده گمانه ها بر این است که بتواند نظر مخاطبین را به سئی خود جلب کند و پر طرفدار باشد.

معرفی بازیگران فیلم

از بازیگران این فیلم میتوان به : پریناز ایزدیار ، نوید محمدزاده ، ترانه علیدوستی اشاره کرد که لیست کامل بازیگران در این بخش بروررسانی خواهد شد.

بیشتر ببینید: بیوگرافی بازیگران فیلم میلیونر میامی + زمان پخش

آقای نوید محمد زاده و پریناز ایزدیار به عنوان نقش اصلی فیلم از سوی آقای مانی حقیقی انتخاب شده اند خانم ترانه علیدوستی و پرنیاز ایزدیار دومین همکاری ویژه خود را با آقای مانی حقیقی تجربه کرده اند.

اسامی بازیگران فیلم تفریق

زمان پخش فیلم

با توجه به مجوز فیلمبرداری ها  بعد از شیوع ویروس این فیلم در حال ساخت پیش تولید می باشد.

 

بازیگران فیلم تفریق

منبع سینما نوین

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *