بیوگرافی منصور اثنی عشری اصفهانی جانباخته هواپیمای مسافربری

بیوگرافی منصور اثنی عشری اصفهانی جانباخته هواپیمای مسافربری

بیوگرافی منصور اثنی عشری اصفهانی جانباخته هواپیمای مسافربری را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید

سقوط هواپمای مسافربری بوئینگ اوکراین روز به روز داغ مردم کشورمان را بیشتر میکند چرا که هویت مسافران آن که همگی جانباختند مشخص میشود

بیوگرافی مهندس منصور اثنی عشری اصفهانی جانباخته هواپیمای مسافربری

نخبه هایی که برای طی کردن پله های ترقی و با هزار امید و ارزو به مقصد اوکراین پرواز کردند و پرواز اخرتشان شد

مسافران این هواپیما اکثرا چهره های نخبه دانشگاه شریف بودند که در خارج از کشور در اوکراین در حال تحصیل بودند و برای جشن سال نوی میلادی 2020 به تهران امدند تا چند روز در کنار خانوادشان باشند.

بیوگرافی منصور اثنی عشری اصفهانی

یکی از مسافران هواپیمای مرگ آقای منصور اثنی عشری اصفهانی نام داشت که از طراحان و معماران حرفه ای ایرانی محسوب میشد که سوابق و رزومه بسیار معتبر را در کارنامه داشت و توانسته بود بسیاری از پروزه های معماری کشور اوکراین و همچنین اروپایی را طراحی کند

منصور اثنی عشری اصفهانی ورودی ۱۳۹۱ کارشناسی ارشد مهندسی عمران دانشگاه شریف بود که برای ادامه تحصیل به اوکراین رفت و برای تعطیلات سال نوی مبلادی به تهران برگشت تا در کنار خانواده لحظات خوشی را سپری کند.

پدر و مادر او هیچگاه نمیدانستند که این دیدار اخرین دیدار با فرزندشان خواهد بود.

بیوگرافی منصور اثنی عشری اصفهانی جانباخته هواپیمای مسافربری

بازداشت مسببان سقوط هواپیما

سخنگوی قوه قضائیه ضمن تاکید بر استیفای حق جان باختگان سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین گفت: افرادی در ارتباط با این حادثه بازداشت شده‌اند و رسیدگی مراحل اولیه کار را طی می‌کند.

غلامحسین اسماعیلی روز سه شنبه در هجدهمین نشست خبری خود در پاسخ به سوالی درباره پرونده هواپیمای اوکراین و تحقیق از مقامات نظامی در این پرونده گفت: همان‌طور که نیروهای مسلح در نیروی هوافضای سپاه اعلام کردند و خاضعانه در برابر ملت حاضر شدند، یافته‌ها تا این مرحله به مردم گزارش شده است.
وی ادامه داد: در این ارتباط در ستاد کل نیروهای مسلح ابتدا کمیسیون‌های تخصصی تشکیل شد و این کمیسیون‌ها ابعاد این موضوع را بررسی کردند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. دکتر منصور اثنا عشری اصفهانی متولد 1369 و دانش آموخته دانشگاه واترلو کانادا در مقطع دکتری عمران بود و در اوکراین ساکن نبوده و برای اروپا و اوکراین هم طرحی انجام نداده است , و برای برگزاری مراسم ازدواج به ایران سفر کرده بود و تاریخ ازدواج ایشان هشتم دیماه 98 بوده که متاسفانه 10 روز پس از ازدواج این جنایت اتفاق افتاد.
    رساله دکترای منصور در زمینه بازیافت مصالح ساختمانی بوده و حتی پل معروف تورنتو نیز منتصب به ایشان نیست. از جمله طراحی های ایشان ساختمان صنایع الکرتواپتیک اصفهان بوده است. ایشان عضو بنیاد ملی نخبگان کشور بوده است. لذا خواهشمند است در صورت امکان اطلاعات در سایت اصلاح شود. با تشکر
    محمد اثناعشری اصفهانی (پسر عموی منصور عزیز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *