مهاجرت علی کریمی به کانادا | علی کریمی از ایران رفت +علت مهاجرت

مهاجرت علی کریمی به کانادا | علی کریمی از ایران رفت +علت مهاجرت

مهاجرت علی کریمی به کانادا | علی کریمی از ایران رفت +علت مهاجرت او را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

مهاجرت علی کریمی به کانادا | علی کریمی از ایران رفت +علت مهاجرت

ماجرای مهاجرت علی کریمی به کانادا

این روزها خبرهای مهاجرت چهره های سرشناس کشورمان زیاد میشنویم که بنا به دلایلی مختلفی به خارج از کشور رفته و تصمیم میگیرند که برای همیشه ایرن را ترک کرده و کشوری دیگری را برای زندگیخود انتخاب کنند.

بعد از مهاجرت چهره های سرشناسی همچون مزدک میرزایی و مهناز افشار حالا خبر رسیده که علی کریمی ستاره فوتبال ایران نیز قرار است که ایران را برای هیشه به مقصد کانادا ترک کرده و مهاجرت نماید.

این خبر بازتاب گسترده ای را به همراه داشته و هوادارانش به صفحات اجتماعی او رفته و علت را جویا شده اند و همچنین برای او در هرکجایی کره خاکی آرزوی موفقیت نموده است

علی کریمی از ایران رفت

علی کریمی همیشه به دلیل مصاحبه های جنجالی و همچنین پست های بحث برانگیز که در فضای مجازی به اشتراک میگذاشت مورد توجه راسانه ها قرار گرفته بود و در نزد بسیاری از فوتبال دوستان به محبوبیت دست پیدا کرده بود.

مهاجرت علی کریمی به کانادا | علی کریمی از ایران رفت +علت مهاجرت

حالا خبر مهاجرت علی کریمی به کانادا یکی از بحث های اصلی رسانه های ورزشی بوده که به این موضوع پرداخته اند

انتقاد شدید از دولت

قیمت بنزین از ابتدای جمعه با افزایش قیمت 300 درصدی به لیتری 3 هزار تومان بصورت آزاد و هر لیتر 1500 تومان بصورت سهمیه ایی تبدیل شد.

بعد از این اتفاق بسیاری از سیاست های دولت انتقاد کردند چرا که با این شرایط مردم بیشتر از قبل فشار مشکلات اقتصادی را لمس خواهند کرد.

تکذیب شد

علی کریمی در مصاحبه ای اعلام کرد که از ایران نرفته است

پایان کار علی کریمی در انتخابات با 9 رای

علی کریمی که با سروصدای زیاد وارد کارزار انتخاباتی شده بود، در شرایطی که ناظران شانس کمی را برای او قائل بودند، با 9 رای به کار خود در انتخابات فدراسیون فوتبال خاتمه داد. به عبارتی از 86 عضو مجمع فدراسیون فوتبال، تنها 9 نفر بودند که علی کریمی را به عنوان رئیس فدراسیون برگزیدند تا او شانس حضور در دور دوم را هم نداشته باشد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *