علت مهاجرت یوسف کرمی تکواندوکار به کرواسی +خداحافظی یوسف کرمی

پناهندگی و مهاجرت یوسف کرمی تکواندوکار به کرواسی +خداحافظی یوسف کرمی او را به همراه جزئیات کامل در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

مهاجرت یوسف کرمی تکواندوکار به کرواسی

آقای یوسف کرمی تکواندوکار پیشکسوت کشومان در اینستاگرام خود خبر از مهاجرتش به کرواسی را داد و از همه مردم ایران طلب حلالیت کرد.

مهاجرت یوسف کرمی تکواندوکار به کرواسی +خداحافظی یوسف کرمی

او که از ورزشکاران پر افتخار کشورمان میباشد و تا به حال افتخاررات زیادی را برای تیم ملی تکواندوی ایران کسب کرده است در نهایت تصمیم گرفته برای ادامه فعالیت های ورزشی خود به اروپا و کشور کرواسی برود گویا در انجا قرار کلاس های تکواندو برگزار کند اما هنوز درباره علت مهاجرت خود در اینستاگرامش چیزی منتشر نکرده است.

آقای کرمی که در کارنامه ورزشی خود مدال طلایی جهانی و آسیایی و همچنین برنز المپیک را دارد حالا با انتشار متن خداحافظی در اینستاگرامش از مردم ایران حلالیت خواست.

مهاجرت یوسف کرمی تکواندوکار به کرواسی +خداحافظی یوسف کرمی

وی در متن خداحافظی خود نوشت:

این متن را نمی‌نویسم تا با شما خداحافظی کرده باشم. امروز ایران را به مقصد کرواسی ترک خواهم کرد، پاهایم می‌روند اما قلبم در اینجا خواهد تپید. در طول فعالیت‌های حرفه‌ای‌ام بارها برای مسابقات و مراسم گوناگون مسافرت کرده بودم،اما هیچ‌کدام مثل این‌بار برایم غم‌ناک نبودند. انگار تازه دارم می‌فهمم که چقدر به این خاک و آدم‌های نازنینش بدهکارم. شاگردهای خردسال باشگاهِ کوچک من گریه می‌کنند، مادران‌شان با گریه برایم دعا می‌خوانند و رفقایم همه بغض کرده‌اند. این‌بار رفتن برایم سخت شده است، دوست داشتم در کنار شاگردان خردسال خود بمانم، به مادران‌شان امید دهم و هم‌صدا با دوستانم بخندم. امروز من نخواهم رفت، پاهایم می‌روند اما قلبم همچنان در اینجا خواهد تپید. قلبم برای ایران و مردمانش خواهد تپید تا دوباره برگردم و تجربیات خود را در اختیار نسل‌های روشن فردا بگذارم. دوستتان دارم و همیشه به عشق شما زنده بوده‌ام.

یوسف کرمی (زادهٔ ۲ فروردین ۱۳۶۲ در میانه، استان آذربایجان شرقی)، قهرمان تکواندو جهان و بازی‌های آسیایی و دارندهٔ مدال برنز المپیک است.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا