بیوگرافی مهدی شجاعی حراست پالایشگاه بیدبلند کیست علت کتک زدن منشی

بیوگرافی مهدی شجاعی حراست پالایشگاه بیدبلند کیست +عکس

بیوگرافی مهدی شجاعی حراست پالایشگاه بیدبلند کیست علت کتک زدن منشی بیمارستان مهرگان بهبهان و ماجرای کامل مشت زدن به کارمند بیمارستان را در این صفحه ببینید.

حراست پالایشگاه بیدبلند کیست

مشت مهدی شجاعی یکی از مسئولان حراست پالایشگاه بیدبلند به جای دهان آمریکا روی صورت کارمند بیمارستان نشست.

فیلم انتشار شده از ضربه مشت مهدی شجاعی یکی از مسئولان حراست پالایشگاه بیدبلند به صورت کارمند زن بیمارستان مهرگان شهرستان بهبهان بازتاب بسیاری در فضای مجازی از قبیل اینستاگرام را داشته.

بیوگرافی مهدی شجاعی حراست پالایشگاه بیدبلند کیست علت کتک زدن منشی

در فیلم انتشار شده یکی از مسئولان حراست پالایشگاه بیدبلند آقای مهدی شجاعی،

ایشان میخواسته در بیمارستان مهرگان از دفترچه بیمه خود برای کس دیگری استفاده کند و زمانی که با مخالف بودن آنان مواجه می‌شود، با مشت به صورت کارمند زن بیمار ستان می‌زند!

این فیلم که بازتاب بسیاری در فضای مجازی داشت، واکنش‌های منفی بسیاری به دنبال خود نیز داشته است، بعضی از کاربرها این گونه بیان کردند که این شخص بین رده باید به دهان آمریکا و استکبار جهانی می کوبیده به صورت کارمند زن بیمارستان زده است.

بیوگرافی مهدی شجاعی

مهدی شجاعی از هنگام احداث نمودن شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس مسئولیت حراست آنجا را نیز بر عهده داشت و تقریباً یازده سال می باشد که در این شغل فعال می‌باشد.

به بیانیه نزدیک های ایشان او مدافع حرم بوده و مداحی نیز می‌کند.

آقای مهدی شجاعی یکی از مسئولان حراست هتاک پتروشیمی بیدبلند در روزهای شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) نیز مداحی نموده است

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

5 نظر

  1. لعنت بر وجودت ای به ظاهر مرد.بر روی ناموس مردم دست درازی میکنی.ای خاک بر سرت.واقعا باید سر به بیابان بذاری.قانون همیشه محترمه. وای بر احوال جامعه ای که ظابطه و رابطه جای قانون را میگیره. اون نگهبان باید به اشد مجازات برسه

  2. تا مجازات نشه اروم نمیشیم..چقد بی غیرت شدیم که همچین صحنه ای ببینیم و کاری نکنیم..اونجا بودم میدونستم چکارت کنم

  3. زنشو باید ترتیب بدن میخواد هر حرامزاده ای باشه

  4. الان فکر میکنید چکارش میکنن؟یه کارت جانبازی یا مثل همین رو نشون میده و احتمالا از حراست اونجا برداشته میشه و ریاست یه جای دیگه رو بهش میدن.از این اتفاق ها توی این مملکت بی در و پیکر زیاد پیش اومده.متاسفانه قدرت کارت‌های جانبازی و امثالهم بالاتر از هر چیزیه

  5. الان کجاست؟گذاشتن آب ها از آسیاب بیافته؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *