تصاویر لو رفته مهران مدیری در پاریس

تصاویر لو رفته مهران مدیری در پاریس را به همراه جزئیات کامل در ادامه این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

تصاویری از مهران مدیری در کنار یک خانم در شبکه های اجتماعی منتشر شده که بازتاب گسترده ای را در رسانه های به همراه داشته است و بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی شوخی های جالبی را با این کارگردان سرشناس کشورمان میکنند.

تصاویر لو رفته مهران مدیری در پاریس

تصاویر لو رفته مهران مدیری در پاریس

آقای مهران مدیری در حالی که در کنار یک خانم ایستاده است گفته میشود که در شهر پاریس واقع در کشور فرانسه است.

او که چندی پیش برنامه دورهمی را برای شب یلدا بر روی آنتن برد مورد استقبال مردم قرار گرفت .

در حالی که تصاویر رامبد جوان به همراه همسرش نگارار جواهریان در کانادا سر و صدای زیادی به پا کرده بود حالا انتشار تصاویر مهران مدیری در پاریس نیز میتواند در ادامه بحث های رامبد چوان حسابی جنجالساز باشد.

در سالهای اخیر تصاویر لو رفته زیادی از بازیگران و چهره های هنری کشورمان در خارج از کشور منتشر شده است که تصاویر آزاده نامداری و ستاره اسکندی و رامبد جوان و نگار جواهریان از مهمترین انها بوده که حسابی خبرساز شده است و حالا تصاویر اقای کارگردان محبوب کشورمان نیز میتواند در نوع خود جالب باشد.

تصاویر لو رفته مهران مدیری در پاریس با زن بی حجاب

مهران مدیری (زادهٔ ۱۸ فروردین ۱۳۴۶در تهران) کارگردان، هنرپیشه، خواننده، مجری، طراح صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشه و تهیه‌کنندهایرانی است. از جمله مجموعه‌های تلویزیونی که مهران مدیری در آن‌ها کارگردان و بازیگر بوده می‌توان سریال‌های: ساعت خوش، پاورچین، نقطه‌چین،شب‌های برره، باغ مظفر، مرد هزارچهره، مرد دوهزارچهره، قهوه تلخ، ویلای من، شوخی کردم و در حاشیه را نام برد.

مجلهٔ نیوزویک در مقاله‌ای مهران مدیری را بیستمین مرد قدرتمند سال ۲۰۰۹م. در ایران نامید.

عکس های لو رفته مهران مدیری در پاریس با زن بی حجاب

همچنین در این دوران به عنوان بازیگر در نمایش‌های رادیویی قصه‌های شب نیز حضور داشت. آغاز شهرت مدیری از سال ۱۳۷۲ بود که در مجموعهٔ طنز نوروز ۷۲ بازی کرد. پس از آن مدیری در چندین مجموعهٔ طنز دیگر که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد به عنوان بازیگر و کارگردان حضور داشت.

عکس مربوط به سالها قبل است

حالی این عکس‌های بدون توضیح، او را به همراه یک زن بی حجاب نشان می‌دهد و بحث‌های بسیاری درباره‌ی آن در حال انجام است که این عکس‌ها برای اولین بار یک سال و نیم پیش در توییتر منتشر شده بود.

کاربری به نام شکفته در روز شنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ برای اولین بار در توییتر عکس‌هایی از مهران مدیری در پاریس را منتشر کرده بود؛ عکس‌هایی که نوع پوشش مدیری و همراهش در آن با عکس‌های تازه منتشر شده یکی است.

مهران مدیری در پاریس

واقعیت چیست؟

دیروز عکس‌های از مهران مدیری به همراه یک خانوم در فضای مجازی پخش شد و حرف و حدیث‌های زیادی رو ایجاد کرد. ظاهرا عکس‌ها مربوط به دو بازه زمانی متفاوت است. دو عکس بالا (مدیری با کاپشن قهوه‌ای و شال گردن و خانوم با کلاه) اولین بار دو سال پیش یعنی سال 96 در تویتر منتشر شده!

🔹عکس‌های دیگر (مدیری با کاپشن آبی و خانوم با چمدان) احتمالا جدیدتر هستند. به نظر می‌آید این خانوم مترجم و یا تور لیدر اوست.

🔹برخی از رسانه‌ها عقیده دارند، بعد از صحبت‌های مدیری در دورهمی و انتقاد از رئیس جمهور، عده‌ای قصد تخریب او را دارند.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

‫4 دیدگاه ها

      1. واقعا هدف شما چیه از این که برای برخی از بازیگران که برای سرگرمی شما تلاش میکنند این هم حواشی درست کنید فکر کردید خیلی کار قشنگی خوبه یکی برای شما حرف درست کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا