مهمان برنامه دورهمی امشب جمعه 8 فروردین 99 کیست؟

مهمان برنامه دورهمی امشب جمعه 8 فروردین 99 کیست؟

مهمان برنامه دورهمی امشب جمعه 8 فروردین 99 کیست؟ مهدی طارمی و امیرحسین آرمان خواننده پاپ به همراه معرفی کامل او را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

مهمان برنامه دورهمی امشب جمعه 8 فروردین

برنامه پرمخاطب دورهمی این شب ها به یکی از پربیننده ترین برنامه های صدا و سیما تبدیل شده است و پخش همزمان آن با عصر جدید باعث شده که بینندگان عصر جدید به شدت کاهش یافته و مردم ترجیح بدهند تکرار آن ببینید.

در شب های قبلی چهره های شاخص و دوست داشتنی به این برنامه دعوت شده بودند و مهران مدیری به خوبی میداند که باید چه کسانی را دعوت کند که مورد استقبال مردم قرار بگیرد.

مهمان امشب دورهمی آقای مهدی طارمی و امیرحسین آرمان بازیگر و خواننده پاپ کشورمان میباشد و از طرفداران زیاد نیز برخوردار است این خواننده امشب به این برنامه خواهد رفت و دو ترک آهنگ را هم اجرا میکند.

مهمان برنامه دورهمی امشب جمعه 8 فروردین 99 کیست؟

در شب های قبلی بهنام بانی ، بهرام افشاری ، محمدحسین مهدویان ، محمد بحرانی ، یکتا ناصر و پژمان جمشیدی از چهره های محبوبی بوده که به درخواست مهران مدیری پاسخ مثبت داده  و گپ و گفت جذابی را به اجرا گذاشتتند

گفتنیست که مهران مدیریاز سال 1384 تا کنون این برنامه را بر روی آنتن شبکه نسیم میبرد و در کنار آن به بازی در فیلم و سریال های مختلف هم میپردازد که نشان دهنده پرکار بودن این چهره هنری کشورمان میباشد.

علاوه بر این کارها با اجرای کنسرت نیز در تهران برای هواداران خود میخواند که همیشه کنسرت هایش بسیار پربیننده بوده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *