مهمان برنامه دورهمی امشب دوشنبه 4 فروردین 99 کیست؟

فیلم محمد بحرانی در برنامه دورهمی (دوشنبه 4 فروردین 99)

فیلم محمد بحرانی در برنامه دورهمی امشب دوشنبه 4 فروردین 99 به همره جزئیات را در ادامه ای صفحه مشاهده نمایید.

فیلم محمد بحرانی در برنامه دورهمی

این برنامه در نوروز 99 هرشب از شبکه نسیم پخش میشود پیش از این زمان پخش آن آخر هفته ها و از چهارشنبه تا جمعه بود که در نوروز زمان پخش آن تغییر کرده است.

در شب های گذشته بهنام بانی و بهرام افشاری و محمدحسین مهدویان مهمان مهران مدیری بودند که گپ و گفت بسیار جالبی را انجام دادند که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

برنامه «دورهمى» دوشنبه چهارم فروردين ٩٩ با حضور محمد بحرانى و سينا درخشنده ساعت ٢٣ از شبکه نسیم پخش شد

فیلم کامل مصاحبه محمد بحرانی در دورهمی را ببینید

لازم به ذکر است که مهران مدیری برای چهارمین بار است که این برنامه تولید و پخش میکند به دلیل استقبال بالا از این کار جذاب عوامل آن انگیزه پیدا کرده و هرساله تا قبل ماه محرم از تلویزیون پخش میشود .

مهمان برنامه دورهمی امشب دوشنبه 4 فروردین 99 کیست؟

یکی از برنامه ریزهای بد صدا و سیما در سال 99 پخش همزمان دورهمی با برنامه عصر جدید است که باعث شده مخاطبان تلویزیونی که بر هردو برنامه علاقمند است مجبور شود فقط یکی از آنها را انتخاب کند و روز بعد تکرار دیگری را ببیند.

تهیه کننده برنامه دورهمی در آخرین گفتگوی خود گفت که به دلیل مشغله کاری مهران مدیری و ساخت سریال هیولا که ساخته جدیدش است برنامه دورهمی فقط در 13 فروردین ماه 98 همزمان با میلاد پیامبر در یک قسمت پخش میگردد.

ساعت تکرار این ویژه برنامه :  ۲:۴۵ بامداد/ ۹ صبح / ۱۳:۳۰ ظهر روز چهارشنبه

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *