مهمان برنامه دورهمی امشب یکشنبه 10 فروردین 99 کیست؟

مهمان برنامه دورهمی امشب یکشنبه 10 فروردین 99 کیست؟

مهمان برنامه دورهمی امشب یکشنبه 10 فروردین 99 کیست؟ امید حاجیلی به همراه جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

مهمان برنامه دورهمی امشب یکشنبه 10 فروردین 99

برنامه جذاب مهران مدیری از پرطرفدارترین برنامه های تلویزیون ایران محسوب میشود که در از سال 94 تا کنون میهمان خانه های مردم شده است.

مهمان امشب دورهمی امید حاجیلی خواننده میباشد.

برنامه امشب «دورهمى» يكشنبه دهم فروردين ٩٩ با حضور اميد حاجيلى ساعت ٢٣ از شبکه نسیم پخش ميگردد

مهمان برنامه دورهمی امشب یکشنبه 10 فروردین 99 کیست؟

این هنرمند خیلی خوب میداند که مخاطبان را چگونه جذب کند و از چه کسانی به عنوان مهمان دعوت به عمل اورد که بتواند بخش زیادی از بینندگان تلویزیونی را جذب خود کند.

در نوروز 99 نیز مهران مدیری برنامه خود را هرشب بر روی آنتن شبکه نسیم میبرد و از مهمانان محبوب و معرفی دعوت میکند چهره هایی همچون بهنام بانی و بهرام افشاری و ریما رامین فر و بنیامین بهادری و پژمان جمشیدی نشان دهنده این است که مدیری به دنبال این است مردم چه کسانی را بیشتر دوست دارند.

لازم به ذکر است که تهیه کننده این برنامه سید مصطفی احمدی بوده و نویسنده صحبت های مهران مدیری هم امیرمهدی ژوله و قاسم خانی میباشد که تیم بسیار حرفه ای و خوبی را تشکیل داده اند این تیم قبلا در سریال شب های برره با هم همکاری داشته اند.

ناگفته نماند که این قسمت های برنامه دورهمی قبل از تاریخ 24 اسفند 98 ضبط شده است و از آن تاریخ به بعد مهران مدیری اعلام کرد بخاطر شیوع ویروس کرونا و پیشگری از آن از تاریخ بیست و چهارم اسفند به بعد دورهمی بدون حضور تماشاگر ظبط شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *