مهمان دورهمی امشب پنجشنبه 11 اردیبهشت 99 کیست؟ بیوگرافی

ملیکا شریفی نیا برنامه دورهمی پنجشنبه 11 اردیبهشت 99+ فیلم

ملیکا شریفی نیا برنامه دورهمی پنجشنبه 11 اردیبهشت 99+ فیلماو را به همراه جزئیات کامل در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ملیکا شریفی نیا برنامه دورهمی پنجشنبه 11 اردیبهشت

برنامه دورهمی مهران مدیری امشب پنجشنبه بر روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت که مهمان آن خانم ملیکا شریفی نیا بازیگر مطرح کشورمان می باشد.

او از چهره‌های باسابقه سینما و تلویزیون بوده که در خانواده هنری به دنیا آمده است

مهمان دورهمی امشب پنجشنبه 11 اردیبهشت 99 کیست؟ بیوگرافی

خانم ملیکا شریفی نیا فرزند محمدرضا شریفی نیا بوده و مادرش آزیتا حاجیان نام دارد

خانواده هنرمند او باعث شد که خیلی زود وارد دنیای بازیگری شود و شهرت فراوانی دست پیدا کند

زمانی که ۵ سال سن داشت وارد دنیای بازیگری شد و در فیلم سینمایی اوینار به کارگردانی شهرام اسدی اولین گام خود را در بازیگری برداشت البته اینکه پدر و مادرش تاثیر بسیار زیادی در بازیگر شدن او داشت مادرش آزیتا حاجیان یکی از بازیگران فیلم اوینار بود که دخترش را همراهی می‌کرد

همچنین ببینید:

حالا امشب این خانم هنرمند مهمان برنامه دورهمی خواهد شد و مهران مدیری جبهه گفت ای خواهد داشت ن شک برنامه امشب از جذابیت‌های ویژه‌ای برخوردار خواهد بود این بازیگر ۳۳ ساله در حال حاضر متاهل بود و نام همسرش امیر رضا طلاچیان می باشد.

او علاوه بر بازیگری، دانش‌آموختهٔ رشتهٔ گرافیک بوده و در زمینه‌های گرافیک، عکاسی، تصویرسازی کتاب و ساخت آثار حجمی به‌طور جدی فعالیت می‌کند. وی بازی در سینما را از سال ۱۳۷۰ با فیلمی به نام اوینار به کارگردانی شهرام اسدی شروع کرد.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *