مهمان دورهمی امشب چهارشنبه ۱ بهمن ۹۹ کیست؟

مهمان دورهمی امشب چهارشنبه ۱ بهمن ۹۹ کیست؟

مهمان دورهمی امشب چهارشنبه ۱ بهمن ۹۹ کیست؟ + بیوگرافی او را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

مهمان دورهمی امشب چهارشنبه ۱ بهمن ۹۹

برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری اخر هفته ها از شبکه نسیم پخش میشود که مورد استقبال مردم قرار گرفته است این شوی ننمایشی چندسالیست که از شبکه نسیم پخش میشود و مهران مدیری خیلی خوب توانسته که مخاطبان این برنامه همچنان علاقمند نگه دارد.

مهمان دورهمی امشب چهارشنبه ۱ بهمن ۹۹ کیست؟

یکی از مهمترین نکته ای که باعث میشود برنامه دورهمی جذاب باشد دعوت از مهمانان محبوب این برنامه است که حتی برنامه همرفیق که این روزها از شبکه نمایش خانگی پخش میشود از این برنامه الگو گرفته است. به هر حال مهران مدییر در جذب مخاطب استعداد بسیار زیادی دارد .


برنامه امشب دورهمى ، چهارشنبه (٩٩/١١/١) باحضور ناهيداميريان (دوبلور پيشكسوت ) ساعت ٢٣ از شبكه نسیم پخش خواهدشد.

بازپخش: پنجشنبه ۶و۱۱صبح و١٧

عكس: آزاده امیرخان

مهمان دورهمی امشب چهارشنبه ۱ بهمن ۹۹ کیست؟

دورهمی از یک برنامه هندی الگو گرفته است برنامه هندی مورد اشاره “شبهای کمدی با کاپل/Comedy nights with Kapil ” نام دارد که توسط یک استندآپ کمدین-بازیگر-مجری هندی به نام کاپل شارما اجرا می شود و در تصاویری که از برنامه در فضای مجازی وجود دارد کپی برداری “دورهمی” از دکور و اجرای آن محسوس است.

این برنامه گفتگو محور در هند بسیار محبوب بوده است و از سال 2013 تا 2016 پخش شده است و در طول دوران پخش خود جوایز بسیاری را در هند کسب کرده است. سازندگان “دورهمی” در طراحی دکورها، نورپردازی، شیوه روایی و حتی شخصیت پردازی از این برنامه گفتگو محور هندی ایده گرفته اند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *