موسی ملکی کیست فیلم تیراندازی به هانی کرده در بهشت زهرا

موسی ملکی کیست فیلم تیراندازی به هانی کرده در بهشت زهرا

موسی ملکی کیست

موسی ملکی از اراذل اوباش تهرانی متولد ۱۳۶۲ بوده که پرونده‌های شرارت زیادی دارد و بارها توسط پلیس دستگیر و بعد از طی کردن مراحل دادگاهی به زندان رفته است و هرگاه که آزاد شده به دلیل شرارت و نزاع خیابانی و به هم زدن امنیت و آرامش مردم راهی زندان شده است.

موسی ملکی کیست فیلم تیراندازی به هانی کرده در بهشت زهرا

او در فضای مجازی القاب زیادی برای خود انتخاب کرده است و چندین پیج اینستاگرامی به راه انداخته بود و در آن برای مردم شاخ و شونه می‌کشید. بیوگرافی

او به همراه هانی کرده سال‌های زیادی به شرارت پرداختند و خود را بچه محل و دوستان قدیمی معرفی می‌کنند اما بارها با یکدیگر درگیر شده‌اند.

تیراندازی به هانی کرده در بهشت زهرا

آخرین درگیری که بین هانی کرده و موسی ملکی به وجود آمد مربوط به دی ماه ۱۴۰۲ بوده که در بهشت زهرای تهران رخ داد و موسی ملکی هانی کرده را با ضربات گلوله نقش بر زمین کرد و سپس با چاقو به جان او افتاد.

موسی ملکی خود را سلطان کاردزنی می‌داند او در صحبت‌هایش بارها گفته که من می‌توانم هزاران چاقو به یک نفر بزنم بدون اینکه به او آسیب جدی وارد شود اما به نظر می‌رسد که او تصمیم داشته این بار هانی کرده را به قتل برساند چندین بار است که به دلیل شرارت و درگیری‌هایی که انجام داده مورد سوء قصد قرار گرفته است تا به حال چندین بار راهی بیمارستان شده و جان سالم به در برده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. موسی متولد1355نه62بعدم دمش گرم هانی ادم به دردنخوریه

  2. خلیج فارس Persian Gulf

    اون عکسی که گذاشتید دندوونهاش خونیه ، موسی ملکی نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *