موشک نداشته باشیم یا پدرت کنارت نباشه؟ (فیلم)

موشک نداشته باشیم یا پدرت کنارت نباشه؟ (فیلم)

موشک نداشته باشیم یا پدرت کنارت نباشه؟ (فیلم) سوالی عجیب و غریب خبرنگار صدا و سیما (علی رضوانی) از فرزند شهید حسن طهرانی مقدم، رئیس سازمان خودکفایی سپاه پاسداران که بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است به خصوص شبکه های معاند با انتشار این قسمت از مصاحبه او حسابی حاشیه سازی کرده اند.

موشک نداشته باشیم یا پدرت کنارت نباشه؟ (فیلم)

علی رضوانی به منزل شهید حسن طهرانی مقدم معروف به پدر موشک ایران رفته و با خانواده وی مصاحبه ای انجام داد و از دختر ایشان سوال کرد “موشک نداشته باشیم یا پدرت کنارت نباشه؟” و دختر این شهید پاسخ داد اینکه پدرم کنارم نباشه!

این سوال عجیب و پاسخ جالبی که دختر این شهید داد مورد توجه قرار گرفته است.

حسن تهرانی مقدم (۶ آبان ۱۳۳۸ – ۲۱ آبان ۱۳۹۰) نظامی ایرانی بود، که از فرماندهان سپاه پاسداران در جنگ ایران و عراق بشمار می‌آمد. آخرین سمت وی، ریاست سازمان جهاد خودکفایی سپاه پاسداران بود

موشک نداشته باشیم یا پدرت کنارت نباشه؟ (فیلم)

وی به عنوان یکی از پایه‌گذاران برنامه موشکی در سپاه پاسداران شناخته می‌شود.

شهید تهرانی‌مقدم در سال ۱۳۹۰ در پی حادثه انفجار زاغه مهمات واقع در پادگان مدرس ب شهادت رسید.

علی رضوانی گزارشگر و خبرنگار و مجری صدا و سیما در ۲۸ آذر ۱۳۶۳ در محله چیذر تهران به دنیا آمده و فارغ‌التحصیل رشته ارتباطات می باشد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. کسانی که ایراد گرفتن و حاشیه سازی کردند چیزی از فرهنگ شهادت و ایثار و از خودگذشتگی نمی دونن. امثال اون دختر به خاطر امنیت ما پدرانشون رو از دست دادن و سوال مجری در واقع اشاره به همین جنبه ایثارگری داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *