بیوگرافی مونا دریس محمودی والیبالیست و همسرش + اینستاگرام و ویکی پدیا و قد

بیوگرافی مونا دریس محمودی والیبالیست و همسرش + اینستاگرام و قد و سن

بیوگرافی مونا دریس محمودی والیبالیست و همسرش + اینستاگرام و قد و سن و عکس های شخصی و سوابق او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

  • نام کامل : مونا دریس محمودی
  • سن : 1 اردیبهشت 1372
  • قد : 185 سانتیمتر
  • وزن : 86 کیلوگرم
  • حرفه : والیبالیست
  • پست : مدافع میانی
  • تحصیلات : لیسانس حسابداری
  • باشگاه کنونی : بواویشتا پرتغال
  • اینستاگرام : یافت نشد
  • همسر : مجرد

بیوگرافی مونا دریس محمودی والیبالیست و همسرش + اینستاگرام و ویکی پدیا و قد

بیوگرافی مونا دریس محمودی

مونا ادریس محمودی از والیبالیستهای حرفه ای تیم ملی والیبال ایران بوده که در اول اردیبهشت ۱۳۷۲ در شهر اصفهان به دنیا آمده است او سابقه بازی در تیم های ذوب آهن راه دارد که با این تیم توانست قهرمانی لیگ برتر ایران را تجربه کند

پست او در والیبال مدافع میانی است

بیوگرافی مونا دریس محمودی والیبالیست و همسرش + اینستاگرام و ویکی پدیا و قد

تحصیلات

او در رشته حسابداری تحصیل کرده است و مدرک خود را از دانشگاه اصفهان اخذ نموده است

حضور در تیم ملی

زمانی که ۲۰ سال سن داشت به تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران دعوت شد و موفق شد افتخارات زیادی به دست آورد و در نهایت به دلیل بازی های بسیار خوب از او به تیم ملی بزرگسالان دعوت شد و در جام ملت های آسیا که در سال ۲۰۱۹ برگزار شد مقام هفتمی را به دست آوردند

بیوگرافی مونا دریس محمودی والیبالیست و همسرش + اینستاگرام و ویکی پدیا و قد

لژونر شدن مونا دریس محمودی در پرتغال

به دلیل درخشش در لیگ قهرمانان آسیا در نهایت نظر باشگاه های اروپایی را به خود جلب کرده و باشگاه بویش تا پرتقال به او پیشنهاد همکاری داد این در حالی است که مهتاب رحمانی از دیگر والیبالیست های تیم ملی بانوان ایران که در پست دریافت کننده قدرتی توپ می زند در این باشگاه حضور دارند حالا این دو بانوی والیبالیست ایران تجربه بازی در اروپا را کسب می کنند نکته جالب اینکه علیرضا بیرانوند دیدار این دو والیبالیست رفت و از آنها قدردانی کرد

بیوگرافی مونا دریس محمودی والیبالیست و همسرش + اینستاگرام و ویکی پدیا و قد

پیش از این، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران به صورت قرضی راهی تیم بواویشتا پرتغال شده بود و به این ترتیب جمع بازیکنان ایرانی این باشگاه به سه ورزشکار افزایش یافت.

پیج اینستاگرام مونا دریس محمودی

در اینستاگرام پییجی متعلق به این والیبالیست یافت نشدو  فقط پیج های موجود فن پیج میباشند اگر شما از پیج اصلی خانم مونا دریس محمودی اطلاعی دارید در قسمت دیدگاه پایین همین صفحه بریا ما ارسال کنید تا در این صفحه درج شود.

بیوگرافی مونا دریس محمودی والیبالیست و همسرش + اینستاگرام و ویکی پدیا و قد

اوج موفقیت

مونا دریس محمودی وقتی فقط 20 سال بود خیلی زود به سبب در خشش در حرفه والیبال به تیم ملی ایران دعوت شد و توانست افتخارات بسیاری را در بازی های ملی جوانان از آن خود کند و به سبب موفقیت های چشمگیرش یلی زود به تیم بزرگسالان راه یافت  و در جام ملت های سال 2019توانست عنوان مقام هفتم را  در بازی های ملی  در کنار هم تیمی های خود کسب کند.

بیوگرافی مونا دریس محمودی والیبالیست و همسرش + اینستاگرام و ویکی پدیا و قد

ازدواج و همسر

وی مجرد می باشد و هنوز وارد زندگی مشترک نشده است.

اینستاگرام مونا دریس محمودی

در اینستاگرام صفحه ای به اسم ایشان یافت نشد اگر شما از اینستاگرام این بانو ورزشکار اطلاع دارید در قسمت دیدگاه ها پایین صحفه برایمان به اشتراک بذارید.

اوج شهرت مونا دریس محمودی

این ورزشکار در طول دوران فعالیت ورزشی خود دو بار به همراه تیم ذوب آهن اصفهان در لیگ برتر والیبال کشور افتخار آفرین شده است

او در لیگ ۱۳۹۷ به همراه تیم ذوب‌آهن عنوان قهرمانی را کسب کرد و در سال ۱۳۹۴ به همراه تیم ذوب‌آهن عنوان سومی را کسب کرد او همچنین سابقه بازی در تیم ملی زیر ۲۳ سال را دارد

بیوگرافی مونا دریس محمودی والیبالیست و همسرش + اینستاگرام و قد و سن

سوابق ورزشی

منا محمودی در تیم ذوب‌آهن اصفهان بازی میکزد که در حال حاضر در تیر ماه ۱۴۰۰ به باشگاه بواویشتا پرتغال پیوست.

او همچنین عضو تیم ملی والیبال زنان ایران نیز می باشد و سابقه بازی در تیم ذوب‌آهن اصفهان و قهرمانی لیگ برتر ایران و سابقه عضویت در تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران را دارد. وی به همراه تیم ملی به مقام هفتمی جام ملت های آسیا در سال ۲۰۱۹ دست یافت.

پیش از این مهتاب رحمانی، دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال بانوان ایران به بواویشتا پرتغال پیوسته بود و حالا بعد از گذشت مدتی نوبت به دیگر ملی پوش ایرانی رسیده است.

مونا دریس محمودی، سرعتی زن تیم ملی والیبال بانوان ایران با عقد قراردادی رسمی به باشگاه بواویشتا پرتغال پیوست تا دومین بازیکن ایرانی این تیم باشد.

جالب اینکه علیرضا بیرانوند دروازبان تیم ملی فوتبال ایران نیز برای فصل جدید با همین باشگاه پرتغالی قرارداد امضا کرده و بدین ترتیب امسال بواویشتا پرتغال سه عضو ایرانی در رشته های والیبال زنان و فوتبال مردان خواهد داشت.

مونا دریس محمودی در گفت‌وگو پس از پیروزی تیمش مقابل تیم پیکان، اظهار کرد: متاسفانه در ست اول و  دوم در دفاع مشکل داشتیم، اما از ست‌های بعد بازیکنان هماهنگ‌تر شدند و توانستیم با دفاع، ‌اسپکر تیم مقابل را از کار بیاندازیم و پیروز شویم.

او درباره این که با کسب این پیروزی، ذوب آهن هم چنان تیم بدون شکست باقی‌ ماند، اظهار کرد: امسال برای قهرمانی آماده‌ایم و تمام بازی‌ها را با برد پیش خواهیم رفت و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

ملی‌پوش والیبال بانوان در ادامه‌ درباره انتظاراتش از فدراسیون و رییس جدید، تصریح کرد: توقع داریم همان طور که در بخشی مردان رسیدگی می‌شود و مربی خارجی به خدمت می‌گیرند، در بخش بانوان نیز به همین روال باشد. توانایی و پتانسیل‌ بانوان بسیار بالا است و در مسابقات چیزی از حریفان کمتر نداریم و اگر یک مربی خوب بتوانیم از آسیا داشته باشیم خوب است. ما باید در وهله نخست تیم‌های آسیایی را شکست دهیم و در رویداهای جهانی حاضر شویم. مطمئن هستم می‌توانیم جز سه تیم برتر آسیا شویم.

دریس محمودی در پاسخ به این سوال که آیا این صحت دارد که از مربیان مردی که جایگاهی در بخش خود ندارند در تیم‌های بانوان استفاده می‌کنند، گفت‌: خیر. چنین چیزی نیست. همیشه سعی بر این بود تا به بانوان کمک کنند،  ولی نیاز به یک مربی داریم که شناخت بسیار خوبی نسبت به حریفان آسیایی داشته باشد تا ما نیز با سبک آسیایی‌ها با آنها بازی کنیم.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *