مژگان شجریان ضد انقلاب شد؟ آهنگ سرخ آزادی را برای چه کسی خواند؟

مژگان شجریان ضد انقلاب شد؟ آهنگ سرخ آزادی را برای چه کسی خواند؟

مژگان شجریان ضد انقلاب شد؟ آهنگ سرخ آزادی را برای چه کسی خواند؟

مژگان شجریان ضد انقلاب شد؟ آهنگ سرخ آزادی را برای چه کسی خواند؟ جزئیات را در ادامه ببینید.

مژگان شجریان ضد انقلاب شد؟

مژگان شجریان دختر استاد محمدرضا شجریان از نوازنده های کشورمان بوده که در زمینه موسیقی سنتی فعالیت می کند به تازگی آهنگی تولید کرده که مورد استقبال رسانه های بیگانه قرار گرفته است و گویا موضوع این آهنگ مربوط به حوادث اخیر کشورمان می باشد.

مژگان شجریان نوازندگی را از دوران کودک زیر نظر پدرش فراگرفت و در کنسرت های استاد شجریان حضور داشت.

ایشان در حال حاضر به عنوان نوازنده برای برخی از خواننده های کشورمان فعالیت می کند که مهمترین آنها برادرش همایون شجریان است.

مژگان شجریان ضد انقلاب شد؟ آهنگ سرخ آزادی را برای چه کسی خواند؟

خانواده شجریان همگی در زمینه موسیقی فعالیت حرفه‌ای دارند در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر مهاجرت مژگان شجریان در فضای مجازی به گوش می رسد که صحت و سقم آن مشخص نیست.

مژگان شجریان در مراسم تشییع پدرش مژگان شجریان مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی و هواداران موسیقی قرار گرفته بود ویدیو هایی از نوازندگی او بر سر مزار پدرش در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که توجه زیادی را به خود جلب کرد.

حالا آهنگی که برای حوادث اخیر خوانده مورد حمایت رسانه های بیگانه قرار گرفته است

مژگان شجریان یک خرداد ۱۳۴۸ در تهران متولد شد. مژگان شجریان لیسانس موسیقی و نقاشی دارد و کارشناسی ارشدش را هم در رشته‌ی گرافیک گرفته است. پدرش استاد محمدرضا شجریان خواننده ایرانی و مادرش فرخنده گل افشان می باشد. مژگان شجریان دو خواهر بزرگتر بنام راحله و افسانه و یک برادر کوچکتر بنام همایون شجریان دارد و از ازدواج دوم پدرش یک برادر ناتنی بنام رایان دارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. علی اقبال

    باباش که باباش بود هیچ غلطی نتونست با این کاراش کنه این که دخترشه. بشین بینیم باوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *