بیوگرافی نازنین نور داور مسابقه استعدادیابی پرشین گات تلنت +تصاویر

بیوگرافی نازنین نور بازیگر

بیوگرافی کامل نازنین نور

نازنین نوشین پور که با نام هنری نازنین نور شناخته میشود وی ایرانی الاصل بوده و از بازیگران هالیوود میباشد

بیوگرافی نازنین نور داور مسابقه استعدادیابی پرشین گات تلنت +تصاویر

وی 35 سال سن میباشد، همچنین خواهری به نام نیلوفر دارد که ۵ سال از او کوچکتر است. در سال 1975 میلادی والدین نازنین نور برای تکمیل تحصیلات خود و ادامه درس به امریکا مهاجرت کردند، البته انان قصد بازگشت به ایران داشتند بعد از تحصیلات اما با وقوع انقلاب در سال 1357 شمسی و دو  سال بعد از ان جنگ تحمیلی عراق و ایران تصمیم خود را عوض کرده و در کشور امریکا به سکونت خود ادامه دادند.

تحصیلات

او در رشته روابط بین الملل تحصیل کرده، و در دانشگاه جورج میسون مدرک خود را اخذ نموده است. نازنین در مدتی که به تحصیلات ابتدایی تا دبیرستان خود مشغول بود به یادگیری ویولن نیز پرداخت و در کنار ان به فراگیری و نواختن ساز سنتور و پیانو هم ادامه داد.

بیوگرافی نازنین نور و همسرش داور مسابقه استعدادیابی پرشین گات تلنت +تصاویر

فعالیتهای و سوابق

او بغیر از هنرهایی که دارد، به نویسندگی و بازیگری نیز مشغول است و به دلیل علاقه زیاد به هالیوود، به بازیگری روی اورد. وی تاکنون در سه سریال تلویزیونی در امریکا بازی کرده است، او برای اولین بار در سریالی امریکایی که محتوای پلیسی-درام داشت بنام (ذهن های مجرم) به ایفای نقش پرداخت، فیلم بعدی که نازنین در ان به نقش افرینی پرادخت فیلمی بنام (جانوران سیاسی) بود که در سال 2012 ساخته شد و سومین بازی این هنرمند ایرانی در مجموعه های امریکایی سریال (خانم وزیر) در سال 2014 نمایش داده شد. او همچنین بغیر مجموعه هایی که در ان ایفای نقش کرده، در فیلم سینمایی عشق عمیق تر (A Deeper Love) در سال 2007 نیز بازی کرده است.

نازنین نور بعد از فعالیت های گوناگون هنری چه در زمینه موسیقی و چه در زمینه ی بازیگری با اغاز سال 2020 با شرکت در برنامه پرشین گات تلنت بعنوان داور برنامه در فصل اول این برنامه به عنوان داور کار خود را آغا کرد.

بیوگرافی نازنین نور داور مسابقه استعدادیابی پرشین گات تلنت +تصاویر

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *