جاماندگان سهام عدالت ثبت نام کنند (آبان 1400) +آموزش و جزئیات

آموزش کامل و نحوه ثبت نام جاماندگان سهام عدالت برای سال ۱۴۰۱

نحوه ثبت نام و نام نویسی جاماندگان سهام عدالت آبان 1401 +آموزش و جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بنا بر اعلام مسئولین دولتی در ماه های آینده به حدود ۳ تا ۴ میلیون نفر از جاماندگان به صورت خودکار و بدون نیاز به ارائه اطلاعات خاص سهام عدالت اختصاص پیدا خواهد کرد.

گفتنی است، برخی سودجویان در فضای مجازی، با ارسال پیام های اغواکننده قصد بدست آوردن اطلاعات حساب بانکی افراد را دارند.

اگر از جاماندگان سهام عدالت هستید و یا اطرافیان شما به دنبال اطلاع از چگونگی نحوه ثبت نام این سهام هستند، در نظر داشته باشید که برای دریافت سهام عدالت نیازی به ثبت نام در درگاه خاصی نیست.

 

آموزش کامل و نحوه ثبت نام جاماندگان سهام عدالت برای سال ۱۴۰۱

این طور شد که مردم به دلیل گرفتن سهام عدالت ثبت نام نموده و مبلغی را نیز در ازای آن پرداخت کند.
این مبلغ برای کسانی که تحت پوشش نهادهای حمایتی مثل:
کمیته امداد و بهزیستی بوده اند به طور خودکار پرداخت شده است و سهام به آنان تعلق داده شده است.

بعضی از مردم عادی نیز خودشان نام نویسی سهام عدالت با کد ملی را انجام داده اند و هزینه در رابطه با آن را پرداخت نموده اند، ولی در این بین چندی به خاطر یک سری دلایل مختلف اعم از:
بی اطلاع بودن یا پرداخت نکردن هزینه برای خرید سهام دولتی، ازراه ثبت نام جامانده و نام نویسی شان را انجام نداده اند.

در سال‌های گذشته طرح هایی برای ثبت نام جامانده ها عرضه شد تا اینکه آخر فراهم شد این کار را در سال ۱۴۰۱ انجام بدهند.

جامانده ها با اطلاع از تاریخ نام نویسی سهام عدالت سال جاری می‌توانند در موقع مقرر نسبت به ثبت نام اقدام بنمایند و با اینکه این امر بسیار مهم و ارزش این سهام برای جامانده ها در این صفحه به زمانی که در نظر گرفته شده برای نام نویسی سهام عدالت سال جاری و می توان گفت نحوه انجام نام نویسی توضیح می‌ دهیم.
تا کسانی که در مرحله نخست نتوانستند ثبت نام کنند، خیلی راحت بتوانند در این مرحله کارهای لازم را انجام بدهند، ولی در این سالها کودکان بسیاری به دنیا آمده اند، که آنان نیز سهام عدالت ندارند.
پس باید نام نویسی سهام عدالت برای بچه ها نیز به واسطه خانواده های خود صورت بگیرد.
در ادامه با ما همراه شوید.
تا اطلاعات لازم را در این خصوص کسب کنید و همچنین برای ثبت نام این سهام با مشکل روبه‌رو نشوید.

نحوه ثبت نام جاماندگان سهام عدالت آبان 1401

با توجه به اینکه فعلا طرح ثبت نام جاماندگان سهام عدالت به صورت رسمی در مجلس تصویب نشده و فعلا در حال بررسی است پس اطلاعات کاملی درباره با جزئیات آن که شامل تاریخ ثبت نام سهام عدالت در ۱۴۰۱ و زمان مهلت ثبت نام، شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام سهام عدالت 1401 اعلام نشده است.

اما میتوانید با مراجعه به سامانه سجام فعلا ثبت نام کنید

https://www.sejam.ir/sejam-landing/index.html

اما خبرها رسیده بود که قرار است تا آخر بهمن ماه سال 1400 وزارت کار، لیست تمامی افراد جامانده ثبت نام سهام عدالت، از جمله کودکان تازه متولد شده را اعلام کند اما افرادی که بعد از اتمام مهلت زمان ثبت نام سهام عدالت، تحت پوشش سازمان های حمایتی قرار گفته اند و غیره را تهیه نموده و در اختیار مجلس قرار دهد.

پس از ارائه لیست مورد نظر، توسط وزارت کار، پیش بینی می شود که تا پایان سال جاری ثبت نام سهام عدالت برای کودکان و جاماندگان آغاز شود و تمامی افراد واجد شرایط، مجاز به نام نویسی و دریافت سهام مورد نظر شوند. دقت شود که تمامی مواردی که در بالا ذکر شده است طبق اطلاعیه های رسمی، پیش بینی بوده و درحال حاضر، هیچگونه تاریخ دقیقی در رابطه با زمان ثبت نام سهام عدالت ۱۴۰۱​، نمی توان بیان کرد.

جاماندگان سهام عدالت ثبت نام کنند (آبان 1400) +آموزش و جزئیات

برخی از سهام عدالت خود را فروختند و برخی دیگر سود آن را از دولت دریافت می‌کنند.

اما جالب است بدانید که ۱۰ میلیون نفر از مردم کشورمان جز جاماندگان سهام عدالت هستند که تکلیف آنها قرار است دو هفته دیگر در مجلس مشخص شد

محمدرضا پورابراهیمی در گفت‌وگو با بخش خبری ۲۱ شبکه اول سیما درباره این ماجرا گفته است که افرادی که فرم پر کرده اند و ثبت نام خود را انجام داده‌اند در حال حاضر جزو مشمول این خواهد بود که حدود ۲ میلیون نفر تعدادشان می باشد.

همچنین آمار سازمان بهزیستی و کمیته امداد بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جا مانده دارد و برآورد مجلس بر این است که حدود ۱۰ میلیون نفر جامانده سهام عدالت می باشد که قرار است دو هفته دیگر تکلیف آنها روشن شود دولت از همین سهام عدالت این قدرت خواهد داشت که بتواند به جاماندگان نیز سود واریز کند چرا که ۴۸ درصد مجموعه سهام شرکتهای قابل واگذاری در زمان اجرای سهام عدالت مشمول واگذاری صد درصدی بودند.

مشمولان سهام عدالت می‌توانند از طریق شماره تلفن ۱۵۶۹ از سراسر کشور سوالات خود را از کارشناسان این مرکز مطرح کنند.

همچنین شماره تماس ۸۳۳۳۸ سازمان خصوصی سازی، همچنان برای پاسخگویی به مشمولان سهام عدالت در دسترس عموم قرار دارد.

تاریخ نام نویسی سهام عدالت سال ۱۴۰۱ :

همانطور که بیان نمودیم، تصمیم‌هایی گرفته شده که به واسطه مجلس و دولت، بالاخره قرار می باشد امسال نام نویسی سهام عدالت برای جامانده ها صورت بگیرد.

تمام افرادی که به هر دلیلی در مرحله نخست نتوانستند نام نویسی کنند، باید از این فرصت استفاده نموده و نام نویسی خود را انجام بدهند.
بخاطر این که اگر این فرصت را از دست بدهند ممکن است نام نویسی سهام عدالت سال جاری، تا سال ها برنامه‌ای برای عرضه این سهام به مردم نداشته باشد.
پس به اطلاعاتی که انتشار شده مربوط به آن، قرار می باشد تا وزارت کار و رفاه اجتماعی تا آخر بهمن ماه سال گذشته لیست کسانی که شرایط لازم را برای برخورداری از سهام را که در مرحله نخست از نام‌نویسی جامانده اند را به مجلس تحویل بدهد.

آموزش کامل و نحوه ثبت نام جاماندگان سهام عدالت برای سال ۱۴۰۱

این وزارتخانه تا آخر سال گذشته لیست گفته شده را حاضر نموده و به مجلس تحویل داده تا شرایط لازمه نام نویسی سهام عدالت برای بچه هایی که تازه به دنیا آمده اند و همچنین باقی جامانده ها فراهم بشود.

مجلس نیز بعد از بررسی نمودن این لیست، برنامه ریزی های لازم را برای ثبت نام جامانده ها انجام داده است و تاریخ نام نویسی را مشخص کرد.

می توان گفت که تصمیم‌های گرفته شده در مجلس شورای اسلامی، تاریخ نام نویسی سهام عدالت سال جاری از خردادماه این سال می‌باشد .
و در ماه خرداد امسال به نام نویسی صورت گرفته و اطلاع های لازمه در مورد آن در اختیار کسانی که شرایط لازم را دارند جایی می گردد، ولی هنوز اطلاعی درباره زمان دقیق شروع ثبت نام و بازه زمانی در نظر گرفته نشده، ولی بیان شده تا آخر سال ۱۴۰۱ ثبت نام همه جاماندگان و بچه هایی که تازه به دنیا آمده اند برای گرفتن سهام عدالت صورت بگیرد.
پس اگر شما نیز جزو گروه جامانده ها می باشید باید منتظر اعلام دولت در خرداد ماه نیز باشید.

این طور از شرایط و نحوه نام نویسی سهام عدالت با کد ملی مطلع شده و میتوانید مسیر ثبت نام را برای خود یا بچه‌هایتان را با موفقیت سپری کنید.

در حال حاضر که از زمان بندی که در نظر گرفته‌اند برای نام نویسی سهام عدالت سال جاری متوجه شده اید، می توانید در موقع که مشخص شده مسیر لازم را سپری نموده و ثبت نام خودتان را در این مرحله با موفقیت انجام بدهید، ولی یک نکته مهم مربوط به نحوه نام نویسی برای گرفتن سهام عدالت این می باشد، که داوطلب ها می خواهند متوجه آن بشوند، می توان گفت که باید تا حالا اطلاع هایی درباره اعلام روش دقیق ثبت نام انتشار نشده است.
پس نمی‌توانیم بیان کنیم که دولت دقیقا چه روشی را برای نام نویسی سهام عدالت برای بچه ها و همچنین جامانده ها تعیین می نماید، ولی می‌توان گفت به شرایط فعلی کشور، نحوه نام نویسی این سهام در مرحله گذشته و روش ثبت نام طرح هایی شبیه به آن، می توان دو روش کلی را برای انجام دادن این کار در نظر گرفت.
حال در ادامه هر یک از این روشها را به صورت مختصر برای شما توضیح خواهیم داد تا در صورت منصوب احتمالی، نحوه استفاده از این روش‌ها را نیز بفهمید.

بدون تردید یکی از روش‌هایی که برای نام نویسی سهام عدالت می باشد، روش غیر حضوری و آنلاین است.
با توجه به پیشرفت تکنولوژی، اکنون ثبت نام در بیشتر طرح های دولتی به طور آنلاین صورت می‌گیرد.

این امر در وهله نخست سبب صرفه جویی در زمان و همچنین هزینه مردم می باشد.
از سوی دیگر، تا حد بسیاری نیز به دولت به خاطر کنترل اوضاع و انجام هر چه ساده تر ثبت‌نام ها کمک خواهد نمود.

برای آنکه مردم می‌توانند در منزل ، محل کار یا هر جای که می باشند، نسبت به نام نویسی سهام عدالت با کد ملی اقدام نموده و احتیاج به مراجعه حضوری نیز ندارند.
با همه اینها ممکن است انجام احزار هویت نیز به طور آنلاین نیز باشد.

نمونه این کار برای احراز هویت کاربرها به دلیل ورود به بورس چند سالی می‌باشد، که در کشور صورت گردیده است.
پس می توان گفت در کنار اینها، روش آنلاین یک روش بسیار خوب برای نام نویسی جامانده ها می باشد.

با توجه به اینها در کنار روش آنلاین و اینترنتی، استفاده از روش‌های حضوری نیز به خاطر ثبت نام سهام عدالت سال جاری لازم می باشد.
برای اینکه امکان دارد بعضی از داوطلب ها به خاطر هر دلیلی شرایط لازمه را برای ثبت نام آنلاین نداشته باشند.
این اشخاص می توانند از روش های حضوری استفاده نموده و نام نویسی های خود را برای بهره مندی از سهام عدالت انجام بدهد.

در صورت استفاده از روش‌های حضوری در رابطه با این موضوع، دفترهای پیشخوان دولت یکی از بهترین گزینه ها برای عرضه خدمت به مردم و همچنین انجام ثبت‌نام ها می باشد.

برای اینکه معمولاً دولت در زمان اجرای طرح‌های گوناگون از دفترهای پیشخوان استفاده می نمایند.
پس کسانی که شرایط نام نویسی سهام عدالت ۱۴۰۱ را دارند، می‌توانند به غیر از استفاده از سامانه های اعلام شده، برای این کار با رفتن به دفترهای پیشخوان دولت نیز ثبت نام خودشان را انجام بدهند.
ولی کافی نت ها و مرکز های دیگر نیز مثل سابق خدمات لازمه را عرضه می دهند.

 

نام نویسی سهام عدالت با گوشی:

اکنون یک سوال مهمی که تقاضا کنندگان ثبت نام این سهام در دوره جدید با آن مواجه می باشیم، این می باشد که آیا ممکن است نام نویسی سهام عدالت با گوشی نیز صورت بگیرد، یا خیر؟
آن طوری که ممکن است ثبت نام با گوشی انجام بشود، داوطلب ها به چه صورت باید اقدام بنمایند؟
باید این را بیان کنیم که بستگی به روش تعیین شده به واسطه دولت برای ثبت نام نیز دارد.
اگر سامانه‌ای خاص برای نام نویسی این سهام برپا بشود، احتمالاً کاربرها امکان ورود به این سامانه با استفاده از گوشی موبایل را نیز خواهند داشت.

برای این که معمولاً ورود به بیشتر سامانه های آنلاین در عرصه های گوناگون از قبیل:
سامانه های مدیریت سهام عدالت حال نیز با سیستم‌های رایانه‌ای و همچنین با گوشی موبایل امکان پذیر می‌باشد.

پس می‌توان گفت در صورتی که دولت سامانه‌ای را برای نام نویسی سهام عدالت با کد ملی در نظر بگیرد، کاربر ها می توانند با گوشی نیز وارد آن بشوند و ثبت نام خود را انجام بدهند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *