نحوه ثبت نام وام حمایتی مستاجران و بسته حمایتی مستاجران

نحوه ثبت نام وام حمایتی مستاجران و بسته حمایتی مستاجران

نحوه ثبت نام وام حمایتی مستاجران و بسته حمایتی مستاجران را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

* رقم اقساط وام ودیعه اجاره مسکن

اقساط وام ۵۰ میلیونی برای تهرانی ۵۴۰ هزار تومان، وام ۳۰ میلیونی برای شهرهای بزرگ ۳۲۵ هزار تومان و سایر شهرها ۱۶۰ هزار تومان است.

* سامانه ثبت نام وام ودیعه مستاجران

همچنین، پروانه اصلانی مدیر کل دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی منابع این تسهیلات را ۲۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: متقاضیان باید در سامانه TEM.MRUD.IR که همان سامانه طرح اقدام ملی مسکن است ثبت نام کنند. بر اساس اولویت‌های تعیین شده افراد مشمول این تسهیلات انتخاب می‌شوند.

نحوه ثبت نام وام حمایتی مستاجران

به توجه تورم شدید اقتصادی و بالا رفتن اجاره مسکن وضعیت مستاجران بسیار اسفناک شده است بسیاری از مستجرین تهرانی به دلیل ناتوانی در پرداختن اجاره ناچار شده اند که به حاشیه شهر مهاجرت کنند و برخی از انها در حاشیه تهران نیز نمیتوانند اجاره مسکن پرداخت کنند و به ناچار به حاشیه شهر کرج پناه برده اند.

نحوه ثبت نام وام حمایتی مستاجران و بسته حمایتی مستاجران

با توجه به این وضعیت آشوب بازار مسکن ، دولت طرح هایی برای رفاه مستاجران در نظر گرفته است که حداقل باری کوچک از دوش انها برداشته شود هرچند این کمک ها همچون داروی مُسکن برای یک درد است و درمان درد نخواهد بود.

نحوه دریافت وام حمایتی مستاجران

مستاجرانی که قرارداد آنها در سایت سناد ثبت شده و کد رهگیری دارند مشمول این وام خواهند شد و قرار است که چند روز اینده جزئیات پرداخت این وام از طرف دولت اعلام شود.

هنوزی هیچ روشی برای دریافت وام ارائه نشده است و صرفا در حد طرح بوده و مشخص نیست چه زمانی ثبت نام و اهدای وام یا بسته حمایتی آغاز خواهد شد.

اختصاص وام به مستاجران مشروط به داشتن کد رهگیری است و کمیسیون اقتصادی دولت روز سه شنبه مبلغ این وام و مکانیزم پرداخت را اعلام خواهد کرد.

جزئیات ثبت نام مبلغ و مراحل پرداخت وام حمایتی مستاجران سه شنبه ۳ تیر ۹۹ اعلام می شود که ما نیز در ادامه بروزرسانی خواهیم کرد.

واقعیت این است که قانون یکسانی برای تعیین نرخ اجاره بها وجود ندارد. اجاره همه خانه ها در محله های مختلف بر اساس عرفی تعیین می شود که عموما یکسان است. به بیان دیگر، این عرف باعث می شود تا قیمت اجاره بها منطقی به نظر برسد یا صاحب خانه ای که آن را رعایت نکرده و اجاره بهای بیشتری مطالبه می کند، متهم به «دندان گردی» شود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. سلام.
    من برا وام ناباروری که میزنم ثبت نام متقاضی وارد میشیم خدمات غیر فعاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *