نحوه شرکت در مسابقه ایران (اجرای سام درخشانی) +نحوه ثبت نام

نحوه شرکت در مسابقه ایران (اجرای سام درخشانی) +پاسخ سوالات

نحوه شرکت در مسابقه ایران (سام درخشانی) +نحوه ثبت نام در این مسابقه را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

مسابقه ای که توسط آقای سام درخشانی بازگیر محبوب سینما و تلویزیون اجرا خواهد شد تا این بازیگر هم به جمع مجریان تلویزیون بپیوندد.

این برنامه در 156 قسمت قرار است که از شبکه اول سیما در نوروز 99 بر روی انتن شبکه اول برود

نحوه شرکت در مسابقه ایران (اجرای سام درخشانی) +نحوه ثبت نام

زمان پخش مسابقه ایران

این برنامه قرار است که در ایام نوروز 99 پخش آن آغاز شود و از در روزهای پنج شنبه و جمعه پخش شود آقای سام درخشای اولین تجربه مجریگری را تجربه خواهد کرد و باید ببینیم او هم میتواند مثل کامران تفتی و کامبیز دیرباز و پژمان بازغی در کار اجرا موفق باشد یا خیر.

 کارگردان و تهیه کننده

کارگردان مسابقه ایران آقای سعید رضایت است و تهیه کنندگی آن را برادرش هاشم رضایت بر عهده دارند

نحوه شرکت در مسابقه ایران

این برنامه یک نکته جالب دارد و آن این است که اسپانسری برای این برنامه وجود ندارد و بدون اسپانسر کار خود را آغاز خواهد کرد.

افراد علاقمندی که تصمیم دارند همراه با خانواده، دوستان، همکلاسی‌ ها و… در مسابقه تلویزیونی ” ایران ” شرکت کنند، می‌ توانند با مراجعه به سایت شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و دانلود اپلیکیشن ایران ، با تشکیل یک گروه پنج نفره آمادگی خود را برای دریافت جایزه مسابقه اعلام کنند.

دقت داشته باشید در این اپلیکیشن ، تمامی سوالات و پاسخ‌ های آن وجود دارد و شرکت کنندگان در طول مرحله دانلود اپلیکیشن تا حضور در استودیوی برنامه هیچگونه هزینه‌ ای را پرداخت نمی‌ کنند.

شرایط شرکت در مسابقه

برای شرکت در مسابقه باید گروه های پنج نفره تشکیل دهید. ابتدا وارد بخش “گروه من” شوید و روی “تشکیل گروه” کلیک کنید. حال شماره همراه چهار تن از دوستان و آشنایان خود را وارد کنید و منتظر بمانید تا درخواست شما را قبول کنند. توجه کنید که این افراد نیز باید قبلا در اپلیکیشن مسابقه ایران ثبت نام کرده باشند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *