نحوه شرکت و ثبت نام در مسابقه بازیمون (سعید فتحی روشن)

نحوه شرکت و ثبت نام در مسابقه بازیمون (سعید فتحی روشن)

نحوه شرکت و ثبت نام در مسابقه بازیمون (سعید فتحی روشن) و جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

نحوه شرکت و ثبت نام در مسابقه بازیمون

مسابقه جذابی توسط شبکه سه اماده پخش شده است که بدون شک مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت.

نحوه شرکت و ثبت نام در مسابقه بازیمون (سعید فتحی روشن)

برنامه ای که توسط سعید فتحی روشن اجرا خواهد شد او که در برنامه عصر جدید توانست توانمندی های خود را در شعبده بازی و خواندن ذهن و معماهای جالب نشان دهد حالا عوامل شبکه سه به او این فرصت را داده اند تا بتواند در یک برنامه مسابقه ای جالب به عنوان مجری مسابقه بازیمون را بر روی انتن ببرد.

همچنین شکوفه عزیزی که در مسابقه عصر جدید به عنوان عروسک گردان توانست بسیاری از مردم را به رشته عروسک گردانی علاقمند کند نیز در این مسابقه حضور دارد.

نحوه شرکت و ثبت نام در مسابقه بازیمون (سعید فتحی روشن)

کارگردان

اقای عباس اختری کارگردان این برنامه میباشد که با استفاده از سعید فتحی روشن نشان داد که او استعداد زیادی در این زمینه دارد

برنامه تلویزیونی بازیمون یک برنامه معمایی و ماجراجویانه و پر از رمز و راز میباشد. در این برنامه سعید فتحی روشن و هم‌دستانش معماهایی طرح میکنند و شرکت کننده‌ها با عبور از اتاق های مختلف ضمن حل معماها در نهایت به میز شام میرسند این برنامه را میتوان اولین اتاق فرار(اسکیپ روم) تلویزیونی در نظر گرفت که با ژانر هیجان و ترس از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

احتمالاً در فیلم‌ها دیده باشید که قاتل سریالی به دنبال کشتن عده‌ای است و آن‌ها قرار است از دست او فرار کنند. تجربه اتاق فرار چیزی شبیه به این است و عمدتاً با ترس و دلهره همراه است. در اتاق فرار در روی شما بسته می‌شود و شما در زمان مشخص شده که اغلب یک ساعت است، فرصت دارید تا معماهای اتاق را حل کنید.

اشیای پنهانی را پیدا کنید، پازل‌ها را حل کنید، قفل‌ها را با سرنخ‌ها باز کنید و رمزها و کدها را پیدا کنید. کار تیمی شما در این بازی اهمیت دارد و همه اعضای گروه با توجه به توانایی‌هایشان باید در آن مشارکت کنند. اتاق فرار یک ماجراجویی تمام عیار است که دکورهای بسیار واقعی هم دارد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. برای مسابقه دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *