نسبت فامیلی قالیباف با رهبر انقلاب چیست ایا با هم نسبت فامیلی دارند؟

نسبت فامیلی قالیباف با رهبر انقلاب چیست ایا با هم نسبت فامیلی دارند؟

نسبت فامیلی محمدباقر قالیباف با رهبر انقلاب چیست ایا قالیباف با رهبر انقلاب نسبت فامیلی دارند؟ جزئیات کامل را در این صفحه ببینید.

نسبت فامیلی محمدباقر قالیباف با رهبر انقلاب

شب گذشته معاون وزیر اطلاعات در این باره واکنش نشان داد و گفت برخی از رسانه های داخلی ادعاهای رسانه ها ضدانقلاب را بازنشر میکنند و به شایعه پراکنی انها دامن میزنند که به شدت با این رسانه ها برخورد میکنیم.

چند روزیست که رسانه های ضدانقلاب نسبت های مختلفی فامیلی را به قالیباف رئیس مجلس کشورمان با رهبر انقلاب ادعا میکنند.

نسبت فامیلی قالیباف با رهبر انقلاب چیست ایا با هم نسبت فامیلی دارند؟

محمدباقر قالیباف در سال 1340 در شهر طرقبه شاندیز به دنیا امده است اما اصالتا کورد میباشد برادرش در عملیات کربلای 4 به شهادت رسیده است

قالیباف را میتوان به عنوان یک چهره های مهم سیاسی در کشورمان عنوان میکنند که سالهای زیادیست فعالیت های اجرایی و مدیریتی کلان بر عهده دارد که مهمترین انها ریاست مجلس است.

او مدیتی فرمانده نیروی انتظامی و مدتی هم شهردار تهران بوده است و چند باری نیز برای ریاست جمهوری کاندید شده بود.

نسبت فامیلی قالیباف با رهبر انقلاب چیست ایا با هم نسبت فامیلی دارند؟

 

او چندین بار برای ریاست جمهوری کاندید شده که نتوانسته آرای لازم را کسب کند . قالیباف از سال 1384 تا سال 1396 به عنوان شهردار تهران فعالیت داشت و در سال 1400 به عنوان رئیس مجلس فعالیت خود را از سر گرفت.

وی دانش‌آموختهٔ رشتهٔ جغرافیای سیاسی دانشگاه تهران در مقطع فوق لیسانس و دکترای همین رشته در دانشگاه تربیت مدرس، هم‌زمان با فرماندهی نیروی هوایی سپاه، می‌باشد که در هر دو مقطع تحصیلی با سهمیه ایثارگری پذیرش گرفتند. پایان‌نامهٔ دکترای وی بررسی سیر تکوین نهادهای محلی ایران در دورهٔ معاصر بوده‌است.

قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری 1400 کاندید شده بود اما به نفع ابراهیم رئیسی کناره گیری کرد او قبلا نیز در انتخابات ریاست جمهوری کاندید شده .بود.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

5 نظر

  1. اینا رو که سالهاست داریم میشنویم . درباره ی نسبت فامیلی لطفاً توضیح بدید .

  2. ما دیگه به رسانه های داخلی و خارجی اعتماد نداریم هردو دروغ میگند. ما میدونیم نسبت فامیلی شون باهم و با جناب طوسی چیه

  3. جالبه…..نوشتی کورد…..داری رای جمع میکنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *