نسبت قالیباف با رهبر چیست آیا با هم نسبتی دارند؟ آقا قالیباف با رهبر انقلاب نسبت خویشاوندی و فامیلی دارند جزئیات کامل را در این صفحه بخوانید.

نسبت قالیباف با رهبر چیست آیا با هم نسبتی دارند؟

انتشار 3 اردیبهشت 1401 * نسبت قالیباف با رهبر چیست آیا با هم نسبتی دارند؟ آقا قالیباف با رهبر انقلاب نسبت خویشاوندی و فامیلی دارند جزئیات کامل را در این صفحه بخوانید.

نسبت قالیباف با رهبر چیست

آقای محمدباقر قالیباف هیچگونه نسبتی فامیلی با رهبر انقلاب ندارد و هر گونه نسبت فامیلی آنها کذب است.

نسبت قالیباف با رهبر چیست آیا با هم نسبتی دارند؟ آقا قالیباف با رهبر انقلاب نسبت خویشاوندی و فامیلی دارند جزئیات کامل را در این صفحه بخوانید.

 

قالیباف در زمان جنگ ایران و عراق سالها در جبهه حضور فعال داشته است و برادرش در عملیات کربلای 4 به شهادت رسیده است.

قالیباف کورد است و در مشهد به دنیا امده است دارای دو فرزند به نام های مریم و الیاس بوده که در عرصه سیاسی فعالیتی ندارند و همسرش خانم زهرا مشیر میباشد که او هم فعالیت سیاسی ندارد.

قالیباف در کارنامه خود فرماندهی ناجا را دارد او همچنین چند سالی شهردار تهران بوده است اما مهمترین کار سیاسی او ریاست مجلس میباشد که در سال 1400 رئیس مجلس شد و در حال حاضر در این سمت فعالیت دارد.

او چندین بار در انتخابات ریاست جمهوری نیز کاندید شده که نتوانسته آرای لازم را کسب کند و در انتخابات ریاست جمهوری 1400 نیز به نفع ابراهیم رئیس کنار کشید .

قالیباف در دوران انتخابات تصاویری از حساب های بانکی خود و خانواده اش در تلویزیون نشان داد و گفت حساب بانکی انچنانی ندارد

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. فریدون نی ریزی

    سلام
    اگر این وبگاه به زبان رسمی کشور جمهوری اسلامی میباشد باید با دیکته درست فارسی نوشته شود و در بیوگرافی جناب قالیباف و اصالت خانواده پدری ایشان
    اشاره به کرد بودن شده که به غلت کورد نوشته شده .
    تمدن بزرگ ایران تشکیل شده از اقوام کرد و لر و لک و ترک و آذری و فارس و عرب و بلوچ و تاجیک و گیلک و مازنی وووو اما زبان مشترک این اقوام جهت ارتباط عمومی زبان فارسی میباشد ‌.
    یکی از اقوام سلحشور و مهم ایرانی کردها هستند . در طول تاریخ بزرگ مردان کرد تبار بسیاری با ایثار و فداکاری و جانبازی باعث افتخار ایران و ایرانی بوده و هستند و امت کشور قدرتمند جمهوری اسلامی ایران بابت اقوام متنوع که کنار هم و باهم حافظ این سرزمین اهورایی هستند به خود میبالند .
    کلمه صحیح به فارسی کرد است و استفاده از کلمه کورد در متن فارسی اگر عمدی نباشد یک اشتباه است . سالهاست که دشمنان وجودی این سرزمین اهورایی در پی نفاق و تجزیه این آب و خاک هستند و باید هوشیار بود
    پاینده باد امت متحد کشور قدرتمند جمهوری اسلامی ایران
    به رهبری رهبر فرزانه و هشیار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *