نصب نرم افزار ماسک mask.ir و آموزش نصب اپلیکیشن ماسک برای اندروید و ios

نصب اپلیکیشن ماسک mask.ir

نصب نرم افزار ماسک mask.ir و آموزش نصب اپلیکیشن ماسک برای اندروید و ios برای مناطق کرونایی را به همراه جزئیات در اداه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

آقای حریرچی معاون وزیر بهداشت اعلام کرد که با ارائه اپلیکیشن ماسک مردم می‌توانند که این اپلیکیشن را بر روی گوشی خود نصب کرده و مناطق آلوده به ویروس کرونا آگاه شوند

این کار باعث می شود که مردم بدانند چه مناطقی شیوع ویروس کرونا بیشتر است و از رفت و آمد در این مناطق خودداری کنند

نصب نرم افزار ماسک mask.ir و آموزش نصب اپلیکیشن ماسک برای اندروید و ios

با اپلیکیشن ماسک شما خواهید توانست که بر اساس نقشه و اسامی شهرهایی که در آن درج شده است مناطق آلوده به کرونا را ببینید و همچنین متوجه شوید که محل زندگیتان چقدر به این ویروس آلوده است.

همه چیز درباره نصب نرم افزار ماسک

در این اپلیکیشن قسمت هایی وجود دارد که می توانید با پر کردن آزمون آن از ابتلا بودن خود به بیماری کرونا آگاه شوید

نصب این اپلیکیشن کار چندان سختی نبوده و صرفا با دانلود و نصب راحت آن بر روی گوشی خود با منوی فارسی روبرو می شوید که کاملا توضیح داده شده چگونه باید از آن استفاده نمایید

با مراجعه به وب سایت ماسک mask.ir را برای سیستم عامل های اندروید و یا ios انتخاب کرده و آن را دانلود نمایید.

نصب اپلیکیشن با دیدن راهنمایی که در سایت Mask.ir وجود دارد به راحتی برای دو سیستم عامل اندروید و IOS قابل انجام است. نکته قابل توجه آن است که علاوه بر خدمات ذکر شده، این اپلیکیشن قابلیت‌های دیگری نیز دارد. در یک نقشه‌ای از کوچه، محله و خیابانی که در آن زندگی می‌کنید می‌توانید این اطلاع را کسب کنید آیا کسانی در مجاورت شما به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند یا خیر. البته این کار با حفظ حریم شخصی افراد و بدون ذکر آدرس دقیق صورت می‌گیرد.

همچنین ببینید:

وی در خصوص گزارش خطا در نصب برنامه، افزود: مردم می‌توانند مشکلات خود را به صفحه واتس‌اپ برنامه به نشانی Mask – application گزارش کنند. همچنین در قسمت ثبت نظر در برنامه کافه بازار که برنامه را در فرمت اندروید از آن دانلود کردند نیز می‌توانند گزارش خطا را ثبت کنند.

آیا ثبت شماره موبایل در ماسک ضروری است؟

خیر، ثبت شماره تلفن همراه ضرورتی ندارد و می‌توانید از قسمت‌های مختلف «ماسک» نظیر نقشه‌ها و اطلاع‌رسانی استفاده کنید. اما در تلاشیم با هماهنگی وزارت بهداشت، از بیماران مبتلا به کرونا بخواهیم شماره تماس افرادی که در دو هفتهٔ قبل بیماری تماس نزدیک داشته‌اند را دریافت کنیم. در این صورت اگر شماره موبایل شما در فهرست افرادی بود که با یک بیمار کرونا تماس نزدیک داشته‌اند، «ماسک» به شما اطلاع می‌دهد.

آیا «ماسک» از موقعیت جغرافیایی آگاه است؟

ماسک هیچ کاری را بدون اجازهٔ شما انجام نمی‌دهد. اگر اجازهٔ ثبت موقعیت جغرافیایی خود را بدهید، اگر مشخص شود در همان زمان یک بیمار کرونا در همان محل حضور داشته، ماسک می‌تواند این موضوع را به شما اطلاع دهد.
هم اگر بدون این‌که بدانید با مبتلایان کرونا در تماس بوده‌اید مطلع شوید، تا بتوانید احتیاط بیشتری برای مبتلا نکردن دیگران کنید.

منبع ایسنا

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *