نقاشی روز زمین پاک برای مدرسه (نقاشی کودکانه روز زمین)

نقاشی روز زمین پاک برای مدرسه (نقاشی کودکانه روز زمین)

نقاشی روز زمین پاک برای مدرسه (نقاشی کودکانه روز زمین 2 اردیبهشت) را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

نقاشی روز زمین پاک برای مدرسه

22 آوریل به عنوان روز جهانی زمین تمجید می شود تا از رفاه زمین حمایت کند و ذهنیت راجع به این مسئله را افزایش دهد. از سال 1970 ، بیش از 190 کشور ، آن را مدام ستایش می کنند. امسال ، موافقت با توافق نامه پاریس ، اهمیت بیشتر روز جهانی زمین را بیشتر می کند. حدود 120 کشور ، از جمله کشورمان ، این توافق نامه را امضا کرده اند و قول می دهند قوانینی ارائه دهند که از انتشار مواد مضر به محیط زیست بکاهد.

نقاشی روز زمین پاک برای مدرسه (نقاشی کودکانه روز زمین)

روز زمین در سراسر جهان برای آگاهی از هشدار جهانی که به طور مداوم در حال گسترش است ، برای مشاوره صریح در مورد تأثیرات فاجعه ای که در زندگی روزمره ما دارد ، و همچنین آموزش همه به همه در مورد تکنیک های جلوگیری و رفع آسیب هایی که در تاریخ کار انجام شده است ، ستایش می شود. . موضوعات مختلف مصرفی که با تغییر محیط زیست ، گسترش مداوم سطح اقیانوس ، فرسودگی لایه اوزن و جنگل زدایی بی رحمانه شناسایی شده اند ، در فضای باز مورد بحث قرار می گیرند.

نقاشی روز زمین پاک برای مدرسه (نقاشی کودکانه روز زمین)

روز زمین به طور مداوم در 22 آوریل ستایش می شود. این روز قصد دارد موضوعات مربوط به تغییر محیط زیست و گرم شدن کره زمین را در میان توده ها به نمایش بگذارد. روز انگیزه انگیزه برای اقدام به منظور اطمینان از زمین و توجه در مورد نیاز به حفاظت را فراهم می کند. روز زمین به عنوان بزرگترین مناسبت جامعه در جهان تلقی می شود.

نقاشی روز زمین پاک برای مدرسه (نقاشی کودکانه روز زمین)

زمین خانه ماست و ما سیاره دیگری برای رفتن نداریم. بنابراین زمین برای بشریت از اهمیت اساسی برخوردار است زیرا به ما مکانی برای ایجاد ، شکوفایی و ایجاد می دهد. به همین ترتیب زمین نیز ظاهراً یک نقطه واقعاً خارق العاده است که برای انسان شناخته شده و دارای تنوع زیستی باورنکردنی است – چه در گیاهان و چه در حیوانات.

نقاشی روز زمین پاک برای مدرسه (نقاشی کودکانه روز زمین) نقاشی روز زمین پاک برای مدرسه (نقاشی کودکانه روز زمین) نقاشی روز زمین پاک برای مدرسه (نقاشی کودکانه روز زمین) نقاشی روز زمین پاک برای مدرسه (نقاشی کودکانه روز زمین) نقاشی روز زمین پاک برای مدرسه (نقاشی کودکانه روز زمین)

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *