دانلود کامل نماهنگ برای دختر همسایه افغانستان (کپی آهنگ شروین) + صوتی

دانلود کامل کلیپ نماهنگ برای دختر همسایه افغانستان + صوتی

دانلود کامل کلیپ نماهنگ برای دختر همسایه افغانستان در این قسمت اماده کرده ایم کلیپی جنجالی که گروهی از دختران با لهجه افغانستانی آهنگ “برای” شروین حاجی پور را بازخوانی کرده و فقط چندین کلمه از آن را تغییر داده است این کلیپ سعی میکند به زنان ایرانی بگوید اجازه ندهید بلایی که بر سر زنان افغانستان آمده بر سر شما هم بیاید استفاده از جمله “برای یک خواب معمولی” که اشاره به این دارد در زنان افغان حتی یک خواب معمولی نیز ندارند و سعی کنید به جای آزادی به دنبال آگاهی باشید.

در این ویدیو زنان افغان خطاب به زنان ایرانی میگویند نگذارید دشمنان (امریکا) بر شما غلبه کند و مانع استقلال و پیشرفت شما شوند.

کلیپ برای دختر همسایه این روزها توجه بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرده است آهنگی که متعلق به شروین حاجی پور بوده و با کمی تغییر از سوی دخترانی با لهجه افغانی اجرا شده است آهنگ برای که توسط شروین حاجی پور خوانده شد در اعتراضات اخیر مورد استقبال قرار گرفت و توسط معترضان خوانده می شد حالا این شعر با کمی تغییر برای معترضان اجرا شده است و از زنان ایرانی می خواهند که به جای آزادی به دنبال آگاهی باشند.

دانلود کامل نماهنگ برای دختر همسایه افغانستان (کپی آهنگ شروین) + صوتی

دانلود کامل کلیپ نماهنگ و موزیک ویدیو برای دختر همسایه افغانستان کلیپ جنجالی که دختران افغانستان برای دختران ایرانی خوانده اند آهنگی که کپی آهنگ برای شروین حاجی پور میباشد و حواشی داشته است این آهنگ از سوی دختران افغان برای دختران ایرانی خوانده شده است و خطاب به زنان ایرانی میگوید که نگذارید کشورتان مثل کشور ما ویران شود و به دست اجبنی ها برسد! پخش تصاویری از کلاس های درس ویران شده که از زنان ایرانی میخواهد به جای آزادی به دنبال اگاهی باشند و به جای بوسیدن به فکر نپوسیدن زیر افکار غربی ها باشند.

این آهنگ از شعر و ملودی آهنگ “برای” شروین حاجی پور کپی شده و با کمی تغییر در شعر به لهجه افغانی خوانده شده است.

دانلود کامل نماهنگ برای دختر همسایه افغانستان

خبرگزاری فارس یکی از خبرگزاری های رسمی دولتی ویدیویی را به اشتراک گذاشته که گروهی از دختران جوان آهنگ شروین حاجی پور را تغییر داده و آن را تقدیم دختران ایران کرده اند.

فیلم را در زیر ببینید و دانلود کنید

دانلود

نام این نماهنگ را “برای دختر همسایه” نامیده اند درباره این نماهنگ انتقادات و حواشی زیادی به وجود آمده است.

پیام این نماهنگ که از زبان دختران افغان برای زنان ایرانی بوده که از آنها می خواهند دیگر اعتراضات را تمام کنند.

این نماهنگ برای نخستین بار توسط حسینی مزاری یکی از روحانیون شیعه افغان منتشر شد او رئیس مرکز تبیان افغانستان را برعهده دارد و در قم و مشهد و تهران دارای دفتر است.

نماهنگ “برای دختر همسایه” به شدت مورد توجه رسانه های داخل کشورمان قرار گرفته و صدا و سیما نیز چندین بار این نماهنگ را پخش کرد.

همچنین ببینید:

دانلود کامل نماهنگ ابوذر روحی رفیق شهیدم 1 و 2 

شاید یکی از دلایلی که زنان افغان اقدام به خواندن این نماهنگ کردن ممنوعیت خوانندگی زنان در ایران میباشد.

نماهنگ برای دختر همسایه ابتدا با سخنرانی از جرج بوش رئیس جمهور سابق آمریکا شروع شده که در آن می گوید هدف اصلی حمله او مبارزه با تروریسم است سپس ستم وحشیانه‌ای علیه زنان افغان منتشر می شود این سخنرانی مربوط به سال ۲۰۱۰ میباشد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. کاش حداقل یه اسکرین از پخشش از صدا و سیما می‌گرفتی 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *