فیلم نماینده مردم چابهار درباره همخوابی زن سیستان و بلوچستان برای آب

فیلم نماینده مردم چابهار درباره همخوابی زن سیستان و بلوچستان برای آب

فیلم نماینده مردم چابهار درباره همخوابی زن سیستان و بلوچستان برای آب را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

آقای امین الله سعیدی نماینده مجلس چابهار امروز درباره اتفاقی هولناک در سیستان و بلوچستان سخن گفت

او گفت که زنی بیوه که شرافت اش از من و آقای اردکانی و رئیس جمهور خیلی بیشتر بود برای تامین آب شرب برای فرزندانش با یک مرد غریبه همخوابی کرد و سپس خودکشی کرد و به زندگی خود پایان داد.

این خبر باعث شد که حواشی زیادی در شبکه های اجتماعی به وجود اید.

خبری غم انگیز که باور کردنش برای هیچ ایرانی قابل هضم نیست و واقعا غم انگیز و ناراحت کننده است.

فیلم نماینده مردم چابهار درباره همخوابی زن سیستان و بلوچستان

آقای نماینده چابهار همچنین مقداری از آب شرب گل آلودی را که مردم آن منطقه مصرف میکنند به مجلس اورد و یک لیوان از این آب را خورد و رئیس جمهور و رئیس قوه قضاییه را نیز دعوت کرد که از این آب آلوده که مردم شهراش میخورد استفاده کنند.

چندی پیش بود که منیره و مریم خدمتی و یسرا دلشب برای برداشتن آب یا  آبتنی به “هوتگ” رفته بودند که به داخل آب افتادند و غرق شدند.

خبرتان هست یا همچنان به دنبال دعواهای سیاسی هستید؟ می‌خواهید رییس جمهور یا رییس مجلس بشوید که چه کنید؟ سال به سال بیایید و اوضاع زندگی مردم را بدتر از گذشته کنید؟

ما مردم که در تهران و یا شهرهای بزرگ و پر امکانات زندگی می‌کنیم با شنیدن سخنان معین الدین سعیدی، غم‌ها و مشکلات یادمان رفت، نمی‌دانیم شما چگونه با دیدن این فیلم‌ها می‌خوابید و دوباره صبح لبخند زنان به محل کار خود می‌روید و برای یکدیگر کُری هم می‌خوانید.

فیلم نماینده مردم چابهار درباره همخوابی زن سیستان و بلوچستان برای آب

واقعا گریه دار است که باید 170 میلیارد تومان به خاطر بی‌کفایتی یک عده به ویلموتس بلژیکی بدهیم و کاری برای مردم سیستان و بلوچستان نکنیم. همه آنهایی که در تمام این سال‌ها در دولت و مجلس بودند باید در مورد وضعیت سیستان و بلوچستان جواب بدهند.

آقای احمدی نژاد که این روزها نقش مدعی العموم را بازی می‌کند، می‌گوید برای سیستان و بلوچستان چه کرده است؟ خاتمی هم که ا گوشه نشین شده است و فقط پیام تسلیت می‌دهد، از اوضاع سیستان و بلوچستان در زمان خودش و کارهایی که برای این مردم کرده است، بگوید.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. شمس الحق یزرگزاده شرف

    سلام عیکم یک پیام به جناب آقای سیعدی دادم ایابهش میرسه یانه اگرنمیرسه شماره تلفنش رابرام بزاری ممنون میشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *