نیکا شاکرمی کیست بیوگرافی و ماجرای علت فوت و مرگ +اینستاگرام

بیوگرافی نیکا شاکرمی [کیست] و پدر و مادرش و علت فوت و مرگ +عکس

نیکا شاکرمی کیست بیوگرافی کامل و پدر و مادرش و علت فوت و مرگ همراه فیلم لحظه مرگ و حواشی و جزئیات را در این صفحه بخوانید.

 

بیوگرافی نیکا شاکرمی

نام کامل نیکا شاکرمی
سن و تاریخ تولد ۱۰ مهر ۱۳۸۴
محل تولد خرم آباد
بزرگ شده تهران
پدر و مادر جدا شده
تاریخ فوت ۲۹ شهریور ۱۴۰۱
علت فوت سقوط از ارتفاع
تحصیلات نامشخص

نیکا شاکرمی متولد ۱۰ مهر ۱۳۸۴ در خرم آباد بود . پدرش سال‌ها پیش به دلیل سکته قلبی فوت کرده بود و با مادر و خواهر بزرگترش زندگی می‌کرد، او تا سال قبل از کشته شدنش در فردیس زندگی می‌کرد و برای تحصیل و دنبال کردن رویاهایش به تهران مهاجرت کرد. او به هنر علاقه داشت و در تهران در هنرستان تحصیل می‌کرد.

نیکا شاکرمی دختر ۱۷ ساله اهل خرم آباد بوده که در مهر ۱۴۰۱ جانش را از دست داد گفته می‌شود این دختر جوان در بلوار کشاورز تهران مفقود شد است و بعد از مدتی جسد او در کهریزک یافت شده اشت. درباره اینکه چه کسی او را به قتل رسانده هنوز مشخص نیست.

محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی استان تهران، روز چهارشنبه ۱۳ مهر گفت که «بررسی فیلم دوربین‌های محل» نشان می‌دهد «در بامداد روز حادثه خانم نیکا شاکرمی با کوله‌پشتی همراه وارد ساختمان می‌شود و زنگی زده نمی‌شود زیرا ساختمان نیمه کاره بوده و درب با هل دادن باز شده است».

او افزوده که منزل آتش شاکرمی، خاله نیکا، «در کوچه مجاور این ساختمان و دو پلاک بالاتر از محل کشف جسد است. هنوز انگیزه ورود این خانم به ساختمان نیمه‌کاره مشخص نشده است».

آقای شهریاری همچنین مجهول‌الهویه بودن جسد نیکا شاکرمی در سردخانه کهریزک را این موضوع عنوان کرده که «کوله‌پشتی این خانم در پشت بام ساختمان مجاور کشف شد».

پیش از این آتش شاکرمی، خاله نیکا که در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد، گفته بود که نیکا قرار بود به خوابگاه خواهرش برود و به همین دلیل، شناسنامه‌اش را به همراه داشت.

نیکا شاکرمی کیست بیوگرافی و ماجرای علت فوت و مرگ +اینستاگرام

گفته می‌شود که بعد از حضور در خیابان به مدت ۱۰ روز ناپدید شده که پلیس جسد او را شناسایی و خانواده اش را مطلع کردند به گفته خانواده نیکا شاکرمی بعد از مفقود شدن دخترشان به همه بازداشتگاه ها و زندان ها و ادارات پلیس امنیت و بیمارستانها سر زدند اما خبری از فرزندشان نبوده در نهایت نیروی انتظامی به خانواده این دختر تماس گرفته و می گوید که جسدی با مشخصات دخترشان شناسایی شده است خاله نیکا شاکرمی می گوید که علت فوت نیکا سقوط از بلندی اعلام شده است.

روایت خانواده نیکا شاکرمی

خانواده نیکا شاکرمی ۷ مهر ماه هنگام تکمیل پرونده مفقودی او به پلیس امنیت مراجعه کرده بودند. در آنجا به آن‌ها گفته شده پیکری پیدا شده در کهریزک که با مشخصات نیکا همخوان است و برای شناسایی بیایید.

خانم نیکا شاکرمی اصالتاً اهل استان لرستان هفته قبل در تهران مفقود و بعد از چند روز پیکر بی‌جانش در یکی از خیابان‌های تهران در حالی که رها شده بود پیدا شد. برخی رسانه‌ها و اکانتهای خارج نشین طی هفته های گذشته مدعی شدند که وی به وسیله نیروهای انتظامی کشته شده است؛ ادعایی که تاکنون برای آن مستندی ارائه نکرده‌اند.

با این حال برخی منابع هم می‌گویند وی اساساً در تجمعات فوت نکرده و هیچ گلوله‌ای به وی شلیک نشده است بلکه در محل دیگری فوت کرده و احتمال اینکه قتل با دلایل شخصی صورت گرفته باشد نیز وجود دارد.

نیکا شاکرمی کیست بیوگرافی و ماجرای علت فوت و مرگ +اینستاگرام

کیانوش شاکرمی عموی نیکا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه نیکا حدود 17 سال سن داشت و با مادرش در تهران زندگی می‌کرد، درباره اینکه گفته می‌شود نیکا جدا از مادرش و با خاله‌اش زندگی می‌کرده است گفت: شاید برخی اوقات به خاطر مهمانی به خانه خاله‌ش رفته باشد ولی نمیدانم که جدا از مادرش بوده یا نه. رشته تحصیلی نیکا نقاشی بود و خاله‌ش هم نقاش بود و به خاطر یاد گرفتن مهارت بیشتر، به خانه خاله‌ش می‌رفت.

وی ادامه داد: پدر نیکا سال 92 فوت کرد و نیکا و مادرش هم حدود هشت سال پیش برای زندگی به تهران رفته‌اند.

شاکرمی درباره اینکه پزشکی قانونی علت فوت نیکا را چه اعلام کرده است نیز گفت: ما هنوز برگه پزشکی قانونی را ندیدیم و نمی‌توانم دروغ بگویم اما شنیدیم که تشخیص اولیه این است که از بلندی پرت شده است.

عموی نیکا همچنین درباره اینکه چرا برخلاف گفته‌های خاله نیکا، او را در قبرستان روستای پدری دفن کرده‌اند گفت: آن قبرستان 200 سال است که محل دفن اموات خانواده ما بوده و پدربزرگم آنجا را خریده است و به همین دلیل تصمیم گرفتیم نیکا را آنجا دفن کنیم.

شاکرمی در ادامه با بیان اینکه مادر نیکا به لحاظ قانونی قَیّم او است و شکایت کیفری هم برای پیگیری تعیین علت فوت و شناسایی عامل آن انجام شده است، درباره برخی اقدامات خاله نیکا برای دعوت به تجمع به بهانه فوت نیکا گفت: ما مخالف این حرکات خاله‌ نیکا هستیم؛ این کارها اشتباه است. اعتقاد قلبی من این است که این کارها اشتباه است. حرکاتی که وضع را خراب کند، با آن مخالفیم.

ماجرای فوت نیکا شاکرمی

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، رسیدگی به مرگ مشکوک دختر جوان به نام نیکا شا کرمی که در این روزهای حساس کشور جنجالی شده بود در تاریخ 30 شهریور امسال با کشف جسد او در پشت بام خانه ای واقع در حوالی خیابان انقلاب در دستور کار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

بلافاصله بازپرس ویژه قتل تهران به همراه تیم جنایی در محل حادثه حاضر شدند.بررسی های اولیه حاکی از این بود که دختر جوان مجهول الهویه ای بی جان در پشت بام خانه مذکور افتاده بود.کوله پشتی و گوشی تلفن همراه او نیز همراهش بود.

در بررسی های بعدی مشخص شد که هویت این دختر نیکا شا کرمی بوده و خانواده او که قبلا اعلام فقدانی کرده بودند جسد او را شناسایی کرده و تحویل گرفتند.

مطابق تحقیقات صورت گرفته و فیلم به دست آمده از دوربین های مدار بسته، مشخص شد حدود ساعت 10 شب نیکا شا کرمی ، در حالی که در خیابان قدم می زد؛ بدون اینکه کسی او را تعقیب کند یا با کسی درگیر باشد وارد ساختمان مذکور شد که جسدش در آنجا کشف شد.

عکس مزار نیکا شاکرمی

در ادامه روایت های مختلف از مرگ نیکا شاکرمی، صداسیما نیز روایتی در این باره پخش کرد.

صداوسیما در این گزارش مدعی شده که مرگ نیکا شاکرمی ربطی به اعتراضات ندارد و او با میل خود وارد ساختمانی یک کوچه بالاتر از خانه خاله‌اش شده است.

دادستانی می‌گوید مرگ او ربطی به تعرضات و برخوردها با آن ندارد. خانواده او نظر متفاوتی دارند و عمو و خاله نیکا دستگیر شده‌اند. نیکا در شرایطی عجیب و به سرعت در شهر پدری دفن شده است.خانواده او می‌گویند همه مراحل دفن او خارج از اختیار ما بوده است. نیکا شاکرمی در تهران همراه خاله‌اش زندگی می‌کرد.

گارش صداوسیما از نیکا شاکرمی

سرپرست دادسرای جنایی استان تهران در اظهارات خود چندین‌بار تاکید کرده که نیکا شاکرمی از بالای یک ساختمان، «پرتاب» شده و افزوده: «در آزمایش‌های کالبد شکافی و معاینه جسد، آثار شکستگی‌های متعدد در ناحیه لگن، سر، اندام‌های فوقانی و تحتانی، دست‌ها و پاها و در رفتگی لگن مشاهده شد که نشان می‌دهد فرد از بلندی پرت شده است».

فرضیه خبرگزاری فارس از مرگ نیکا شاکرمی

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، علی‌رغم فضاسازی رسانه‌های معاند بررسی‌ها نشان می‌دهد علت فوت خانم شاکرمی ارتباطی به اغتشاشات اخیر نداشته است.

اگرچه شواهد نشان می‌دهد که نامبرده در شب حادثه در اغتشاشات شرکت کرده بود اما دوربین مدار بسته کوچه‌ای که وی وارد خانه محل حادثه می‌شود، نشان می‌دهد وی بدون آنکه فردی در تعقیبش باشد با آرامش وارد کوچه شده و وارد خانه‌ای می‌شود که از پشت بام آنجا سقوط کرده بود.

شنیده‌های خبرنگار فارس حاکی از آن است که نیکا به دلیل اختلاف با خانواده از مادر و همسر مادرش جدا شده و به تهران آمده و عمدتا در منزل خاله‌اش سکونت داشته است.

برخی رسانه‌ها در مورد او نوشته‌اند که وی ترک تحصیل کرده و در یک مغازه فست فودی کار می‌کرده است.

تحقیقات خبرنگار فارس نشان می‌دهد که وی پیش از این نیز سابقه بیرون ماندن از خانه را داشته و ظاهرا چند روز قبل از حادثه مذکور مشاجره و بحثی شکل می‌گیرد که باعث شده تا وی به دنبال محل دیگری برای اقامت خود باشد. وی در شب حادثه در ساختمان نیمه‌کاره‌ای که اطراف منزل خاله‌اش بوده، مستقر می‌شود.

در حال حاضر دو سناریو احتمالی در مورد علت مرگ نامبرده مطرح است.

احتمال اول خودکشی است و احتمال دوم سقوط هنگام فرار از دست یکی از کارگران که ممکن است در نیمه‌های شب به پشت‌بام رفته باشد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

4 نظر

  1. فقط بگو چطور تونستی موهای کسی که فوت شده رو سانسور کنی که کسی باهاش تحریک نشه؟

    • عکس نیکا بدون سانسور موهاس من رو تحریک میکنه، در حدی که چندبار با اون عکس بدون سانسور خود ارضایی کردم

      • چون شما ادم نیستید که دختری که مرده رحم نمیکنی و این حرفارو اومدی میزنی آدم نیستی دیگه که این حرفارو میزنی

  2. شماچطور به خودتون اجازه دادین دختری که مرده از دنیا رفته موهاشو پنهان میکنید که عکس موهاشو نبینیم ؟بابا شما ها دیگه چه آدمایی هستید تا الان که کشتینش هم راحتش نمیزارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *