هانیه توسلی از جشنواره فیلم فجر انصراف داد +واکنش ها کاربران

هانیه توسلی از جشنواره فیلم فجر انصراف داد +واکنش ها کاربران

هانیه توسلی از جشنواره فیلم فجر انصراف داد انصرافی که گویا فرخوان های شبکه های ضدانقلاب در تصمیم گیری او دخیل بوده است.

هانیه توسلی از جشنواره فیلم فجر انصراف داد +واکنش ها کاربران

هانیه توسلی از جشنواره فیلم فجر انصراف داد

هانیه توسلی بازیگر سینما و تلویزیون این روزها در سریال اکتور بازی میکند در اینستاگرامش با انتشار استوری اعلام کرد که در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا نخواهد کرد.

او در استوری نوشت سال گذشته نقش کوتاهی در فیلم سینمایی چرا گریه نمیکنی بازی کردم که در ماه‌های گذشته برخلاف نام فیلم به شدت گریه کردم و توان روحی و روانی برای حضور در جشنواره فیلم فجر را ندارم و حضور این فیلم در هر رویدادی انتخاب و تصمیم من نخواهد بود.

هانیه توسلی این روزها در سریال اکتور نیز بازی می کند سریالی که در شبکه نمایش خانگی عرضه شده است و در کنار نوید محمدزاده و احمد مهرانفر و مهراوه شریفی نیا بازی می کند.

او سالهاست که در عرصه بازیگری فعالیت دارد و در حال حاضر ۴۳ ساله است اهل همدان بوده و از بازیگران جنجالی و پرحاشیه محسوب می شود.

لازم به ذکر است که رسانه‌های معاند فراخوان های زیادی برای تحریم جشنواره فیلم فجر به راه انداختند که حالا هانیه توسلی اولین کسی بود که به این فراخوان پاسخ مثبت داده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *