محمدرضا جابری کیست؟ هتاکی به شمالی ها + دستگیری فرد هتاک

هتاکی مسافر مازندرانی (فیلم جدید) هتاکی مسافر تهرانی به مردم مازندران

هتاکی مسافر مازندرانی (فیلم جدید) هتاکی مسافر تهرانی به مردم مازندران را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید

هتاکی مسافر مازندرانی

استوری پسر جوان تهرانی در کلاردشت و هتاکی به مردم مازندران در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده داشت و بسیاری از مردم به آن واکنش نشان دادند.

محمدرضا جابری کیست؟ هتاکی به مردم مازندران شمالی ها + دستگیری فرد هتاک

خشم مازندرانیها به اندازه برانگیخته شد که به دنبال پیدا کردن این پسر جوان رفتند و موفق شدند که به کمک نیروی انتظامی و قوه قضاییه او را پیدا کنند

این پسر جوان که نامش محمدرضا جابری است وقتی که از وخامت اوضاع  با خبر شد به جنگل‌های کلاردشت فرار کرد

او که به خانه خواهرش آمده بود ناچار شد که آنجا را ترک کرده و به جنگل برود در همین رابطه همسر خواهرش با انتشار ویدیویی از مردم کلاردشت عذخواهی کرد و گفت که او را ببخشند.

در نهایت این شخص به تهران فرار کرد و وقتی دید که همه جا از او صبحت میکنند تصمیم گرفت خود را به پلیس تهران تحویل دهد سپس با پیام عذرخواهی به مردم مازندران کمی از خشم شمالی ها فروکش کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: متهم که پس از انتشار کلیپ هتاکی در فضای مجازی و واکنش مردم از استان متواری شده بود، خود را به یکی از کلانتری‌ها در تهران معرفی کرد.

ساداتی در ادامه گفت: این فرد خاطی پس از بازجویی‌های اولیه در پلیس فتا، با قرار صادره قانونی مناسب از سوی مرجع قضائی روانه زندان شد.

گفته میشود 2 سال زندان برای او در نظر گرفته شده است و هچنین باید درباره فرهنگ مازندرانیها تحقیق و مطالعه کند.

عامل انتشار کلیپ و هتاکی به مردمان غیرتمند مازندران و کلاردشت هم اکنون در اختیار پلیس فتا تهران بزرگ است و پس از طی مراحل قانونی جهت سیرقضایی و محاکمه به نیروی انتظامی و دادستانی شهرستان کلاردشت «محل وقوع جرم» تحویل داده خواهد شد.

فیلم صحبت های او را بعد از دستگیری ببینید

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

4 نظر

  1. حالا اینقدر به مقدسات ومسئولین وافرادمومن توهین میشه همه میگن ازادی بیانه .به مردم یک شهر یا استان توهین شده چقدرشلوغش کردن .اگه بخاطر یک نظر بره دوسال زندان دیگه اموزش دزدی وقتل هم ببینه خوبه بیادبیرون بشه یک بزهکارتمام عیار. زندگی یک جوونو تباه میکنین

  2. علیرضا و زهرا

    من به جای این آقای بی ادب از همه ی مردم شمال ایران عزیزم مخصوصا کلاردشتی های عزیز معذرت میخوام

  3. سرباز وطن

    چطور مردی که چهار تا حرف مفت از دهنش در آمده ظرف یک روز دستگیر میکنند اما تخم اختلاس گران را هم نمیتوانند همشون در کانادا با پول ملت ایران میروند ک.ص.میکنند

  4. نه داداش تو نیاز نیست از ما معذرت خواهی کنی، آدم بی شعور همه جا پیدا میشه. آخه تو فرهنگ ما مازندرانیا با شلوارک بیرون رفتن تو روز روشن عجیبه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *