همسر جان سینا شهرزاد شریعت زاده کیست

همسر جان سینا شهرزاد شریعت زاده کیست +بیوگرافی

همسر جان سینا شهرزاد شریعت زاده کیست جزئیات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

همسر جان سینا شهرزاد شریعت زاده

شهرزاد شریعت زاده با نام انگلیسی ” Shay Shariatzadeh ” متولد دهه هفتاد شمسی (31ساله و متولد سال ۱۹۸۹ میلادی)، دارای اصالتی ایرانی می باشد! او در شهر ونکوور در کشور کانادا به دنیا آمده است و یک برادر کوچک تر از خود دارد.

همسر جان سینا شهرزاد شریعت زاده کیست

جان سینا بازیگر و کشتی کج کار معروف آمریکایی است که طرفداران زیادی دارد و در ایران نیز هواداران خاص خودش را دارد. این بازیگر ورزشکار به تازگی با یک دختر ایرانی هوادارش وارد رابطه شده و گفته می شود که با او عروسی کرده است. در ادامه در پرشین وی می خواهیم ماجرای ازدواج جان سینا را برای شما بیان کنیم.

شهرزاد شریعت زاده متولد ۱۹۸۹ در کانادا در شهر ونکوور و دختر ایرانی الاصل است که دارای مدرک مهندسی الکترونیک است که در کانادا به دنیا امده و پدر و مادرش ایرانی هستند و در حال حاضر همسر جان سینا کشتی کج کار و قهرمان wwe و بازیگر هالیوود می باشد

در یک خانواده چهار نفر به دنیا امده و گفته میشود که پدر و مادرش ایرانی هستند، اما خودش متولد کاناداست و در ایران به دنیا نیامده و مادرش نیز دکتر یکی از بیمارستان های ونکوور کانادا می باشد

او در حال حاضر به عنوان مهندس در یکی از شرکت هاب خصوصی مشغول به کار است.

همسر جان سینا شهرزاد شریعت زاده کیست

ازدواج جان سینابا شهرزاد شریعت زاده دختر ایرانی خبر جنجالی امروز است .جان سینا یا جان فلیکس آنتونی سینا جونیور کشتی گیر حرفه ای، بازیگر و رپر و مجریی تلویزیون آمریکایی است که با یک دختر ایرانی ازدواج کرده است که پیشتر از طرفداران پروپاقرص او بوده است.

همچنین ببینید:

جان سینا کشتی کج کار | بیوگرافی و عکس‌های جان سینا و همسرش شهرزاد شریعت زادهبیوگرافی جان سینا کشتی کج کار

جان سینا با کمپانی WWE قراردادی نیمه وقت دارد و اکنون بیشتر به بازیگری مشغول است و به صورت پاره وقت کشتی می‌گیرد جان سینا کشتی کج کار سرشناس آمریکایی با شهرزاد شریعت زاده یک دختر ایرانی ساکن کاناداازدواج کرد. نکته جالب این ازدواج آن است که قبل از آشنایی این دو، شهرزاد شریعت زاده یکی از طرفداران پرو پا قرص جان سینا بود.

همسر جان سینا شهرزاد شریعت زاده کیست

جالب است بدانید شهرزاد در گذشته از طرفداران جان سینا بوده است! موضوعی که زمینه ساز آشنایی بیشتر وی با جان سینا شد! و علاقه ای ارزشمند را بین آن دو به همراه داشت. شهرزاد از دوره بچگی عاشق جان سینا بود و براساس آنچه خود می گوید هیچ گاه این تصور را در سر نداشت که روزی عشق زمان دوره ی کودکی وی، همسر او باشد!

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *