همسر سیروس گرجستانی بازیگر کیست؟ عکس دختر و پسر سیروس گرجستانی

همسر سیروس گرجستانی بازیگر کیست؟ عکس دختر و پسر سیروس گرجستانی

همسر سیروس گرجستانی بازیگر کیست؟ عکس دختر و پسر (فرزندان) سیروس گرجستانی را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

همسر سیروس گرجستانی بازیگر کیست؟

سیروس گرجستانی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون کشورمان تا به حال دو بار ازدواج کرده است که ازدواج اول او در دوران جوانی اش بوده و به طلاق ختم شده است.

همسر سیروس گرجستانی بازیگر کیست؟ عکس دختر سيروس گرجستاني

همسر اولش بعد از جدایی راهی اروپا گردیده حاصل ازدواج اول ایشان دو فرزند دختر میباشد.

آقای گرجستانی گندین سال بعد مجددا ازدواج کرده و صاحب 4 فرزند شد.

درباره همسر ایشان اطلاعات چندانی در فضای مجازی وجود ندارد اما چیزی که مشخص است همسرش در زمینه هنری فعالیتی ندارد.

همسر سیروس گرجستانی بازیگر کیست؟ عکس دختر سيروس گرجستاني

ماجرای درگذشت

این بازیگر که از شب 11 تیر 99 به دلیل بیماری قلبی در بیمارستانی در تهران بستری شده بود،‌ صبح12 تیر بر اثر سکته قلبی با زندگی خاکی وداع کرد.  علی اکبر محمودزاده گرجستانی با نام هنری سیروس گرجستانی زاده ۲۵ اسفند ۱۳۲۳ در بندر انزلی بود و فعالیت خود را در عرصه تئاتر از سال ۱۳۴۹ آغاز کرد و در سال ۱۳۵۶ وارد تلوزیون و سینما شد.

پسر و فرزندان سیروس گرجستانی بازیگر

فعالیت سینمایی او با فیلم فریاد مجاهد به عنوان بازیگر در سال ۱۳۵۸ آغاز شد و پیش از انقلاب در دو فیلم سینمایی با نام‌های بیست سال انتظار و مأمور دو جانبه بازی کرده بود. از جمله سریال‌های مطرح این بازیگر می‌توان به همکاری‌اش با رضا عطاران در مجموعه متهم گریخت و همچنین ایفای نقش در سریال‌های زن بابا و گاوصندوق اشاره کرد. سیروس گرجستانی این شب‌ها سریال شاهرگ را به کارگردانی سیدجلال دهقانی اشکذری روی آنتن دارد که به فضای دهه ۶۰ می‌پردازد.

همسر این هنرمند گفته میشود که در خارج از کشور زندگی میکند.

درباره همسرش اطلاعاتی در فضای مجازی موجود نیست خیلیها گمان میکنند که همسر او مریم امیرجلالی است به دلیل اینکه در سریال متهم گریخت زوج هنری حرفه ای را تشکیل دادند و خیلی راحت میتوانستند با هم ارتباط برقرار کنند.

همسر سیروس گرجستانی بازیگر کیست؟ عکس دختر و پسر سیروس گرجستانی

آیین خاکسپاری سیروس گرجستانی مراسم تشییع و تدفین زنده یاد سیروس گرجستانی، صبح شنبه ۱۴ تیرماه ۱۳۹۹ با حضور جمعی از هنرمندان و علاقه‌مندان به وی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار شد.

در این مراسم که اجرای آن را کامران ملکی عضو هیات مدیره خانه سینما برعهده داشت؛ فاطمه معتمدآریا، فاطمه گودرزی، ابوالفضل پورعرب، افسانه بایگان و… صحبت کردند. شرکت کنندگان در این آئین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضور پیدا کرده بودند. از جمله سریال‌هایی که زنده یاد گرجستانی در آن‌ها نقش آفرینی کرده بود می‌توان به «متهم گریخت»، «زن بابا» و «گاوصندوق» اشاره کرد. «سیروس گرجستانی» بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون در ۷۶ سالگی بر اثر سکته قلبی درگذشت.

همسر سیروس گرجستانی بازیگر کیست؟ عکس دختر و پسر سیروس گرجستانی

 

منبع فرارو

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *