وام ازدواج 200 میلیونی سال 1400 +کارمزد و نحوه دریافت

وام ازدواج 200 میلیونی سال 1400 +کارمزد و نحوه دریافت

وام ازدواج 200 میلیونی سال 1400 +جزئیات و نحوه دریافت وام ازدواج 1400 را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

مجلس طرح ازدواج 200 میلیونی را برای سال 1400 تصویب کرد و قرار است که سال آینده این مبلغ به متقاضیانی که در سال 1400 ازدواج میکنند اهدا شود. شرایط دریافت این وام مشابه سالهای گذشته است با این تفاوت که بازپرداخت آن 10 ساله خواهد بود

وام ازدواج 200 میلیونی سال 1400

با توجه به وضعیت اقتصادی و تورم در کشورمان قیمت کالاهای اساسی زندگی به شدت افزایش یافته است وسایل مهم برای تشکیل یک زندگی ساده قیمت سرسام اوری را به خود گرفته است که با مبلغ 50 میلیون وامی که برای هر کدام از زوجین در نظر گرفته شده بودی نمیتوانست راهکاری برای حل مشکلاتشان داشت هرچند که مبلغ 200 میلیون تومان هم معقولانه بخواهیم فکر کنیم به میزان کافی نخواهد بود و زوجینی که خانه ندارند همین مبلغ را باید برای رهن خانه در نظر بگیرند و برای خرید وسایل باید از سرمایه خود استفاده کنند و همین شرایط را برای زوجین سخت خواهد کرد.

وام ازدواج 200 میلیونی سال 1400 +کارمزد و نحوه دریافت

در سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج قیدشده است وام برای هر یک از زوجین مبلغ 100 میلیون تومان با دوره بازپرداخت 10 ساله است و با اخذ یک ضامن معتبر و سفته قابل دریافت است. حتی اشاره‌شده است که بانک‌ها و مؤسسات اعتباری می‌توانند يارانه پرداختی به اشخاص را به‌عنوان تضمين در مورد وام ازدواج قبول کنند.

«چنانچه متقاضی اخذ تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به همان بانک دریافت‌کننده یارانه خود مراجعه کرده باشد، مراتب در چارچوب بخشنامه‌های مربوط به اعطای تسهیلات به پشتوانه یارانه واریزی قابل اجراست.»

وام ازدواج تنها یک‌بار به هر فردی تعلق می‌گیرد. اگر فردی در ازدواج اول خود از این وام استفاده کرده باشد، دیگر نمی‌تواند دوباره وام بگیرد. حالا هرچندبار که دوست دارد و می‌تواند ازدواج کند! اما اگر فرد در زمان ازدواج اول خود وام دریافت نکرده باشد، در ازدواج دوم خود می‌تواند برای وام ازدواج ثبت‌نام کند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *