بیوگرافی پارمیس همنوا دانش آموز ایرانشهر کیست علت مرگ از شایعه تا واقعیت

پارمیس همنوا دانش آموز ایرانشهر کیست بیوگرافی و علت مرگ از شایعه تا واقعیت فوت پارمیش همنوا را در این صفحه بخوانید.

پارمیس همنوا دانش آموز ایرانشهر کیست بیوگرافی و علت مرگ از شایعه تا واقعیت

پارمیس همنوا کیست

برخی از شبکه های ماهواره ای ضدانقلاب به نقل از یک اکانت تویتری منتسب به گروهی از جدایی طلبان بلوچ خبر فوت دختری به نام پارمیس همنوا را منتشر کرده اند و مدعی هستند این دختر دانش آموز بوده و در پایه سوم راهنمایی مدرسه پروین اعتصامی شهرستان ایرانشهر تحصیل میکرده که روز گذشته فوت کرده است.

خبرگزاری میزان به نقل از شمس آبادی، دادستان زاهدان نوشت:

* (در رابطه با انتشار خبر کشته شدن یک دانش آموز به نام پارمیس همنوا در شهرستان ایرانشهر در فضای مجازی): انتشار خبر کشته شدن دانش آموزی به نام پارمیس همنوا در شهرستان ایرانشهر کذب است و صحت ندارد. هیچ دانش آموزی در شهرستان ایرانشهر کشته و یا حتی برای تحقیقات احضار نشده است.

* با بررسی‌های انجام شده از مسئولان مدرسه پروین اعتصامی شهرستان ایرانشهر اعلام شد اصولا دانش آموزی با نام پارمیس همنوا در این مدرسه مشغول به تحصیل نیست.

در روزها گذشته خبرهای ضدونقیضی از شبکه هایی همچون ایران اینترنشنال و من و تو منتشر شده بود و اسامی تعدادی از افراد به عنوان فوت شده در اغتشاشات مطرح شده بود که صداوسیما بعد از بررسی موضوع ، این ادعاها رد کرده و با خانواده آنها مصاحبه ای انجام داد.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

‫2 دیدگاه ها

  1. غلط کردید دروغ گو ها خودم ایرانشهرم کشنینش مثل بقیه فقط به خاطر یک عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا