پاسخ آذری جهرمی به فحاشی

پاسخ آذری جهرمی به فحاشی (عکس)

پاسخ آذری جهرمی به فحاشی (عکس) و جزئیات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

آقای آذری جهرمی وزیر ارتباطات کشورمان که در فضای مجازی حسابی فعال است به کامنت هایی توهین آمیزی که برای او درج میشود نیز پاسخ میدهد و این باعث شده نسبت به سایر مسئولان کشورمان مورد توجه قرار بگیرد .

او تا به حال پاسخ های جالبی به کامنت هایش داده است و با حوصله و شکیبایی به افرادی که به او توهین یا فحاشی میکنند پاسخ میدهد همین امر باعث شده که برخی از رسانه های خارجی نیز به این موضوع بپردازند و شکیبایی وزیر جوان را مورد تحسین قرار بدهند.

پاسخ آذری جهرمی به فحاشی

پاسخ آذری جهرمی به فحاشی.

پاسخ وزیر ارتباطات به کامنت (نوشتن شماره اش روی درب توالت با نام ژیلا)

یکی از روزنامه های کشورمان در این باره نوشته که اگر از افراد جوان برای اداره امور مملکت استفاده کنیم خیلی بهتر است و نمونه آن آذری جهرمی است که با حوصله و مهربانی حتی پاسخ فحاشی را میدهد.

لازم به ذکر است محمدجواد آذری جهرمی (زادهٔ ۲۵ شهریور ۱۳۶۰ در جهرم) سیاست‌مدار و مدیر ارشد اجرایی ایرانی است، که هم‌اکنون در دولت دوازدهم به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات فعالیت می‌کند. آذری جهرمی دانش‌آموخته مقطع کارشناسی مهندسی برق از دانشگاه صنعت آب برق است و فعالیت شغلی خود را از سال ۱۳۸۴ به عنوان کارشناس فنی وزارت اطلاعات آغاز کرد. او از ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۳ مدیرکل امنیت سیستم‌های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات بود

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *