پرویز پرستویی مهران رجبی را شست و پهن کرد +عکس استوری

پرویز پرستویی مهران رجبی را شست و پهن کرد +عکس استوری

پرویز پرستویی مهران رجبی و سید بشیر حسینی را شست و پهن کرد حمله پرویز پرستویی به مهران رجبی و سید بشیر حسینی که جنجال ساز شده است.

توهین حقیر آمیر پرویز پرستویی به مهران رجبی جنجال زیادی را به راه انداخته است این روزها بازیگران زیادی به مهران رجبی حمله کرده اند و با جملات مختلف سعی در تحقیر این بازیگر داشته اند بعد از اینکه مهران رجبی در یک ویدیویی از نیروهای امنیتی برای مقابله با اغتشاشگران تشکر کرد موجی از اعتراضات توسط سلبریتی ها علیه او به راه افتاد حالا پرویز پرستویی که همیشه به احترام گذاشتن به پیشکسوت تاکید دارد به جملاتی تحقیر آمیز به مهران رجبی حمله کرده است.

پرویز پرستویی که خود یکی از افرادی بوده که توسط کاربران شبکه های اجتماعی متهم به حمایت از دولت و به عنوان بازیگر حکومتی نام برده می شود حالا با حمله به مهران رجبی به نوعی سعی می‌کند که به مخاطبانش نشان بدهد که هیچ گونه حمایتی از دولت نمی کند پرویز پرستویی مدتی پیش در آمریکا مورد حمله برخی از افراد ضدانقلاب قرار گرفت و او را بازیگر حکومتی خطاب کردند .

پرویز پرستویی مهران رجبی را شست و پهن کرد +عکس استوری

حمله پرویز پرستویی به مهران رجبی و سید بشیر حسینی

مهران رجبی بعد از ویدیوی جنجالی که به حمایت از نیروهای مسلح به امنیتی برای اعتراضات اخیر پرداخت و از آن ها تشکر کرد با واکنش‌های بسیاری از هنرمندان روبرو شد.

تا به حال برخی از چهره های سرشناس سینما و تلویزیون به صحبت های مهران رجبی واکنش نشان دادند پرویز پرستویی یکی از بازیگران سرشناس کشورمان در اینستاگرامش به این موضوع پرداخته است.

پرویز پرستویی مهران رجبی را شست و پهن کرد +عکس استوری

مهران رجبی بعد از ویدیوی تشکر از نیروهای مسلح به شدت مورد توجه صدا و سیما قرار گرفته و یک برنامه تلویزیونی را برای اجرا در اختیار او قرار دادند و همچنین در چند برنامه دیگر به عنوان مهمان حضور پیدا کرده است.

مهران رجبی است بازیگران سینما و تلویزیون بود که در دوران جوانی به جبهه رفته است چند سال در جبهه پشت سر گذاشته است.

پرویز پرستویی در گفت و گو با ایرنا با دفاع از حق اظهارنظر‌های هنرمندان گفت: «من اصلا معنای سلبریتی را نمی‌فهمم و اصلا نمی‌خواهم بفهمم و اصلا کهیر می‌زنم وقتی به من می‌گویند سلبریتی.»

او افزود: ما در این مملکت داریم زندگی می‌کنیم، سلبریتی یعنی چی؟ چطور مردم می‌توانند حرف بزنند چرا هنرمند که با مردمش گره خورده نتواند اظهارنظر کند؟

پرستویی گفت: حداقل جزو مردم که هست. من وقتی اظهارنظر می‌کنم به عنوان یک نفر ایرانی با شناسنامه ایرانی که تفکری برای خودم دارم حرف می‌زنم و وقتی معضلی می بینم وظیفه دارم انتقال بدهم»

این بازیگر سالهاست که در عرصه بازیگری فعالیت حرفه‌ای دارد و فیلمها و سریالهای ماندگاری را بازی کرده است

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

4 نظر

  1. باسلام ود رود:
    ای دریغا وهزاران افسوس که هنرمندان ما سالهاست برای ما واقعا”فیلم بازی میکردند ومادرخواب سنگین بودیم شکرخدا
    دراین شرایط سخت وبحرانی صعب العبورنقش وچهره واقعی
    خودرابازی کرده به عرصه ظهورگذاشتند.هزاران بار..شرمتان باد
    ازشهداشرم کنید وبرگردیدبه آغوش گرم ایران عزیز@

  2. دقیقا همینه همه جای کشور ما بدون تخصص میرن سرکار به مردم میپرن و به بقیه انگ وطن فروشی میزنن یکم فکر کنید بخاطر چندرغاز و حقوق الانتون مردم رو نفروشید شرف خوب چیزیه

  3. بروگمشوپرستویی خائن..وطن فروش
    دیگه حنایت برای مردم ایران رنگی نداره..درودبرمهران رجبی

  4. پرویز چطوری؟
    دیدی قبلا نظرت مخالف نظر مردم بود چقدر بد و بیراه به تو میگفتن.
    اصلا کی گفته شما سلبریتی هستید؟ حق داری نفهمی اصلا شماها هنرمند هم نیستید. متاسفانه شماها رو الکی گنده میکنن.الان ک شما نمیفهمی سلبریتی چیه بنظرت اگه جلوی دوربین نمیرفتی کسی واسه حرفات تره هم خرد میکرد.
    بابا شماها کارمندید مثل کارمندای دیگه شما میرید جلوی دوربین یکی هم میره زیر سخره و سنگ و تو معدن.
    چرا یک خلبان که جان صدها نفر دست اونه نباید از شماها معروفتر باشه؟ حالا اگه کمی فک کنید میفهمید ک تو این دنیای بزرگ قدر خیلی ها دونسته نمیشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *