پریناز بنیسی کارشناس صدا و سیما کیست (برنج و میوه نخورید) + اینستاگرام

پریناز بنیسی کارشناس صدا و سیما کیست (برنج و میوه نخورید) + اینستاگرام

پریناز بنیسی کارشناس صدا و سیما کیست (برنج و میوه نخورید) + اینستاگرام او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

چندی پیش برنامه ای زنده در صدا وسیما پخش شد که کارشناس این برنامه به مردم تاکید میکرد اگر مرغ و گوشت و میوه گران شده پس نخورید و یا هر ماه یه بار بخورید و نیازی نیست هرهفته بخورید!!

این گفته های او بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان به همراه داشت و بسیاری از کاربران از دست او حسابی عصبانی شده و او را به باد انتقاد گرفتند.

پریناز بنیسی کارشناس صدا و سیما کیست (برنج و میوه نخورید) + اینستاگرام

قبلا هم کارشناس دیگری معتقد بود کسی که نمیتواند در ایران حجاب داشته باشد از ایران برود.!

متاسفانه این روزها کارشناسان صداوسیما با صحبت های غیرحرفه ای و غیر منطقی خود بر روی اعصاب و روان مردم در حال راه رفتن هستند

پریناز بنیسی کارشناس صدا و سیما کیست

پریناز بنیسی در مقطع کارشناسی ارشد کارآفرینی تدریس می‌کند و کتاب مبانی‌کارآفرینی را تألیف کرده است.

بنیسی، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد تهران است که از سوی شهرداری هم به‌عنوان نخبه برتر معرفی شده و دکترای روان‌شناسی و مدیریت‌ آموزش دارد.

این روان‌شناس برای کسانی‌که برنامه‌های صداوسیما را دنبال می‌کنند، احتمالا ناشناخته نیست. پریناز بنیسی، دکترای روان‌شناسی و مدیریت آموزشی، در بیش‌از ۱۰برنامه رادیویی و تلویزیونی کارشناسی می‌کند و مشاوره می‌دهد؛ از شبکه خبر و شبکه دو تا رادیوهای سلامت و ورزش…

در دانشگاه امام‌صادق درس خوانده؛ بارها در اوایل دهه ۸۰ دانشجوی بسیجی برتر سال کشور و در اواخر دهه ۸۰، استاد بسیجی برتر کشور شده. در دانشگاه امام‌صادق و دانشگاه آزاد اسلامی پژوهشگر برتر شده.در دانشگاه امام‌صادق و دانشگاه آزاد رودهن و چند واحد دانشگاهی آزاد دیگر مدیریت‌های ارشد و در هیات علمی چندین نشریه دانشگاهی عضویت داشته و دارد.

هم‌کاری با دولت احمدی‌نژاد در تولید «سند ملی آموزش‌وپرورش» و «بررسی تطبیقی حقوق زنان در اسلام و غرب» از طرح‌های پژوهشی او بوده.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. ماشالله با اون هیکل ورزیده ات مرزهای حماقت و وقاحت و گستاخی رو یک تنه جابجا کردی چاقال بی خاصیت و چاپلوس بی همتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *