پسر و عروس افسانه بایگان کیست +عکس و بیوگرافی

پسر و عروس افسانه بایگان کیست +عکس و بیوگرافی

عروس افسانه بایگان کیست +عکس و بیوگرافی او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

عروس افسانه بایگان کیست

تصاویری از افسانه بایگان به همراه پسر و عروسش به مناسبت شب یلدا در فضای مجازی منتشر شده که مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

پسر و عروس افسانه بایگان کیست +عکس و بیوگرافی

اولین بار است که تصاویری از عروس و پسر این بازیگر در فضای مجازی منتشر می‌شود.

افسانه‌بایگان که حتی برخی کاربران می‌کردند مجرد است اما با انتشار تصاویر خانوادگی خود نشان داد که دارای پسر و عروس نیز می باشد.

پسر و عروس افسانه بایگان کیست +عکس و بیوگرافی

تصویر افسانه بایگان در کنار فرزندانش به این دلیل مورد توجه قرار گرفته است این بازیگر نسبت به فرزندان خود بسیار جوان نشان داده می‌شود که کمتر کسی باور می‌کند که آنها فرزندان این بازیگر باشند.

عروس خانم بایگان در عرصه بازیگری فعالیت ندارد و بیوگرافی و اطلاعاتی درباره وی در فضای مجازی وجود ندارد .

نام همسر خانم افسانه بایگان مصطفی شایسته بوده و دارای یک فرزند پسر به نام امیرعلی می‌باشد که در آمریکا زندگی می‌کند و جالب است بدانید که خانم پایگان زمانی که ۱۶ سال سن داشت در مسابقات دختران شایسته جهان شرکت کرده و نفر دوم شده است

پسر و عروس افسانه بایگان کیست +عکس و بیوگرافی
افسانه بایگان بعد از انقلاب با مصطفی شایسته ازدواج کرد و در سال 1361 صاحب تنها فرزند خود بنام امیرعلی شد که حالا در ایالت میشیگان آمریکا زندگی می کند.

از دبیرستان آذر تهران دیپلم گرفت اما بخاطر انقلاب فرهنگی که در آن سالها رخ داد موفق به ادامه تحصیل نشد ، پدر و مادرش شدیدا علاقمند به هنر بودند مادرش خیلی به موسیقی و بازیگری علاقه داشتند پدرش هم همینطور خیلی صاحبدل بود و با بزرگان شعر و ادب و موسیقی این کشور نشست و برخاست داشت.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. با این همه عمل های زیبایی بازهم هیچ گوهی نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *