فیلم / ماجرای پلیس اسب سوار یگان ویژه و نیروی جدید برای امنیت

فیلم / ماجرای پلیس اسب سوار یگان ویژه و نیروی جدید برای امنیت

ماجرای پلیس اسب سوار یگان ویژه

پلیس اسب سوار یگان ویژه سوژه برخی از رسانه های کشورمان شده است و برایشان جالب است که نیروی انتظامی از ماموران اسب سوار استفاده کرده است.

نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت بیشتر سعی کرده که از نیروهای جدید استفاده کند و حالا از پلیس اسب سوار در سطح شهر استفاده نموده است .

تصاویر و ویدیوهای منتشر شده است از پلیس اسب سوار در سطح شهر که برای مبارزه و مقابله با اغتشاشات صورت گرفته است .

در روزهای گذشته اغتشاشگران با سلاح سرد و همچنین کوکتل مولوتوف اقدام به آسیب زدن به اماکن عمومی و نظامی کردند.

همچنین ببینید

فیلم کامل درگیری پلیس در اتوبان کرج و آتش زدن ماشین پلیس و کانکس

نیروی انتظامی تلاش کرده با مجهز کردن نیروهای خود در مقابل اغتشاشگران با قوای بیشتری حضور پیدا کند جالب است بدانید که پلیس اسب سوار در کشورهای اروپایی به خصوصی انگلیس برای مراسم تشریفاتی استفاده می‌کنند به هر حال برای مردم جالب بود که پلیس از اسب برای حضور در شهر استفاده کند.

فیلم / ماجرای پلیس اسب سوار یگان ویژه و نیروی جدید برای امنیت

مشکی‌پوشان یگان‌های ویژه انتظامی کشور هستند، وظیفه‌شان تأمین امنیت و آسایش و آرامش مردم است؛‌ پلیس سخت هستند نه پلیس نرم؛ اما در عمل نشان داده‌اند که در مقابله با اغتشا‌ش‌گران و آشوبگران قاطع و مقتدر هستند و بالعکس در برابر مردم منعطف و مهربان. مأموران‌شان اکثراً جوان و پرانرژی هستند؛ ساعت‌ها تمرین رزمی انجام داده و از آمادگی جسمانی بالایی برخوردار هستند. کارشان برخورد با اغتشاشگران و ناامن‌کنندگان، تروریست‌ها و گروگان‌گیران است؛ جان می‌دهند تا نکند خاری به چشم شهروندی فرو رفته یا شیشه آرامش مردم ترک بردارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *