فیلم کامل درگیری پلیس در اتوبان کرج و آتش زدن ماشین پلیس و کانکس

فیلم کامل درگیری پلیس در اتوبان کرج و آتش زدن کانکس در حصارک و کمالشهر

فیلم کامل درگیری پلیس در اتوبان کرج آتش زدن کانکس پلیس و ماشین پلیس در حصارک و کمالشهر کرج توسط اغتشاشگرانو درگیری با پلیس و نیروی انتظامی را در این صفحه ببینید.

روز گذاشت در برخی از شهرهای کشورمان اعتراضاتی برگزار شد که متاسفانه با حضور اراذل و اوباش به اغتشاش کشیده شد و در کرج تعدادی از اراذل و اوباش با سلاح سرد به ماموران نیروی انتظامی حمله کرده و اقدام به آتش زدن خودرو نیروی انتظامی و کانکس پلیس در منطقه حصارک کرج کردند.

فیلم کامل آتش زدن کانکس پلیس و ماشین پلیس در کرج

این باعث شد که ویدیو های از آن در رسانه‌های خارجی منعکس شود متاسفانه روز گذشته رسانه‌های ضد انقلاب فراخوان هایی را برای حضور مردم در بهشت سکینه دادند و برخی از جوانان تحریک شده برای حضور در بهشت سکینه کرج حرکت کردند ولی در ادامه مسیر صدای اراذل و اوباش به جمع آنها اضافه شد و ماجرا به گونه ای دیگر رقم خورد درگیری ارازل اوباش و نیروی انتظامی سبب شد که یک مامور امنیتی به شهادت برسد همچنین برخی از مردم مجروح شوند که هلال احمر با بالگرد آنها را به مراکز امدادی انتقال داد.

همچنین ببینید:

فیلم کامل قمه کشی میدان آزادی سنندج امروز درگیری با یگان ویژه

در جریان این اغتشاشات دو تن از نیروهای انتظامی با بر اثر ضربات متعدد چاقو به شدت مجروح شدند، شدت جراحت و ترافیک اتوبان کرج قزوین باعث شد هلی‌کوپتر امداد برای انتقال این دو نفر به بیمارستان در اتوبان فرود بیاید.

اغتشاشگران در محلی دیگر با حمله مسلحانه به یک خودرو نیرو انتظامی 4 سرنشین آن را به طرز فجیعی مجروح کردند.

آشوبگران در جریان مسدود کردن اتوبان قزوین کرج یک روحانی را از خودرو خود به پایین کشیده و با ضربات چاقو مجروح کردند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *