پوکر قهرمانی پرسپولیس چیست؟ ماجرای پوکر قهرمانی

پوکر قهرمانی پرسپولیس چیست؟ ماجرای پوکر قهرمانی

پوکر قهرمانی پرسپولیس چیست؟ ماجرای پوکر قهرمانی را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

پوکر قهرمانی پرسپولیس چیست؟

فوتبال یکی از ورزش های پرطرفدار در ایران و جهان است و همیشه طرفداران پر و پا قرص خود را دارد و حتی انهایی که اهل ورزش و فوتبال نیستند برخی از تیم های معروف را میشناسند و مسابقات حساس را تماشا میکنند

پوکر قهرمانی پرسپولیس چیست؟ ماجرای پوکر قهرمانی

در فوتبال اصلاحات زیادی برای تعریف و تجمید وجود دارد مثلا کسی که در در یک مسابقه دو گل میزند میگوید فلان بازیکن دبل کرده است.

یا مثلا بازیکنی که سه گل میزند میگویند هتریک کرده است.

اصطلاح پوکر

پوکر را برای کسانی تیم یا بازیکنی استفاده میکنند که توانسته 4 بار افتخار متوالی به دست اورد مثلا برای تیمی که 4 قهرمانی متوالی را به دست اورده است میگویند پوکر قهرمانی که در لیگ برتر کشورمان فقط پرسپولیس توانسته به این لقب دست پیدا کند.

همچنین ببینید: عکس پروفایل پوکر قهرمانی پرسپولیس 4 قهرمانی متوالی پرسپولیس

پرسپولیس خیلی راحتتر از زمان برانکو و خیلی زودتر از آن چه پبش بینی می شد برای چهارمین بار پیاپی قهرمان لیگ برتر شد.پرسپولیس چهار هفته مانده به پایان لیگ برتر برای چهارمین بار پیاپی قهرمان لیگ ایران شد تا با شش قهرمانی رکوردار تمامی ادوار لیگ برتر شود. آنها برای رسیدن به عدد قهرمانی لیگ ایران و امتیاز 60 با برنامه تر از سه دوره قبل بودند که با برانکو بر بام فوتبال ایران می‌ایستاد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *