پیامک مسکن ملی چرا برای ما نیامد؟ +علت نیامدن پیامک طرح ملی مسکن

پیامک مسکن ملی 1401 چرا نیامد؟ نیامدن پیامک تایید شدگان طرح ملی مسکن

پیامک مسکن ملی چرا برای ما نیامد؟ +علت نیامدن پیامک طرح ملی مسکن را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

پیامک مسکن ملی

متقاضیانی که برای طرح ملی مسکن ثبت نام کرده بودند و مورد پذیرش وزارت مسکن قرار گرفه اند پیامکی تاییدیه برای انها ارسال خواهد شد و بعد از اینکه پیامک را دریافت کردند باید طبق مراحلی که در پیامک گفته شده ادامه ثبت نام را انجام بدهند تا 40 میلیون تومان به حساب آن ها واریز شود.

پیامک مسکن ملی چرا برای ما نیامد؟ +علت نیامدن پیامک طرح ملی مسکن

این 40 میلیون تومان مبلغ اولیه این طرح خواهد بود و در قدم دوم باز هم مبلغی دیگر به حسابشان واریز خواهد شد.

این طرح در حال حاضر از مهمترین طرح های عمرانی بوده که در دولت دوازدهم اجرا شده است تا برخی از خانواده هایی که خانه ندارند در این طرح صاحب خانه شوند طرحی که برای خانواده های ضعیف جامعه در نظر گرفته شده است تا از وضعیت اجاره نشینی خلاص شوند.

همچنین ببینید: ثبت نام مسکن ملی یزد و خوزستان و کرمانشاه و همدان

شهریور امسال دولت این طرح را آغاز کرده و هزینه ساخت و ساز را به صورت وام به متقاضیان پرداخت میکند تا مردم خودشان خانه را بسازند و وزارت شهرسازی بر این ساخت و ساز نظارت خواهد داشت تا طبق اصول و قوانین معماری ساخته شوند که این فرق خانه های مسکن ملی با مسکن مهر است که مردم خودشان خانه ها را میسازند.

پیامک مسکن ملی چرا برای ما نیامد؟

اگر برای شما هنوز پیامک نیامده تلفن همراه خود را یکبار خاموش و روشن کنید و اگر تا فردا برایتان پیامک نیامد به معنی این است که شما توسط وزارت مسکن تایید نشده اید.

آموزش پیگیری

1- در مرورگر دستگاه خود، آدرس سایت ثبت نام مسکن ملی 1401 یعنی tem.mrud.ir را جست و جو نموده تا وارد صفحه اصلی سامانه ثبت نام مسکن ملی شوید.

2- برای اینکه اولابه غیر از بانک مسکن، دیگر بانک‌ها هنوز به این پروژه نرفته اند و دوما اینکه تقاضای آنچنانی در قسمت خودمالکی موجود نیست.

3- در صفحه جدید، در فیلد مشخص شده، کد ملی خود را وارد کرده و دکمه سبز رنگ تایید را کلیک نمایید

4- اکنون، رمز عبوری که به شماره همراه شما پیامک شده و کد امنیتی ای که در تصویر می بینید را در فیلدهای مربوطه وارد کرده و دکمه ورود را بزنید. به این ترتیب، پیگیری ثبت نام مسکن ملی 1401 برای شما امکان پذیر خواهد بود.

همچنین ببینید: سامانه مسکن ملی تهران و شهرستانها

 اقساط طرح اقدام ملی مسکن چقدر است؟

گفتنی است اقساط این تسهیلات ماهانه حدود یک ونیم میلیون تومان است که پس از تنفس ۲ ساله پرداخت آن‌ها آغاز می‌شود که به گفته بسیاری از متقاضیان این طرح توانایی پرداخت این میزان اقساط برای آن‌ها وجود ندارد.

همچنین افرادی که زمین ندارند می‌توانند از اراضی دولتی استفاده کنند، اما به دلیل آنکه این اراضی محدود است بنابراین اولویت با زمین‌داران است و می‌توانند قیمت تمام شده واحد مسکونی را بپردازند که برای هر متر ۲ تا ۲ ونیم میلیون تومان باید پرداخت کنند. در نتیجه یک واحد ۲۰۰ متری در طرح اقدام ملی مسکن حدود ۲۰۰ میلیون تومان تمام می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی افزود: به غیر از ساخت ۳۲۱ هزار واحد، ۱٠٨هزار واحد هم در قالب پروژه های خودمالک اخذ تسهیلات شده است و به بانک معرفی گردیده‌اند.
کل این رقم ها ۴۳۰ هزار واحد در رابطه با ساخت مسکن شهری می باشد و آمار ساخت مسکن روستایی جدا می باشد.

ایشان در مورد وضعیت ساخت پروژه های طرح اقدام ملی مسکن بیان نمود :
در دولت پیش بیشتر از ۵۰۰ هزار واحد آغاز به ساخت شده است و زمانی که قانون جهش تولید مسکن اعلام شد، مزایایی در قانون به چشم آمد که تقاضا کنندگان اقدام ملی دوست داشتند از آن استفاده بنمایند.
این مزایا از قبیل زیاد شدن سقف تسهیلات بانکی به ۴۵۰ میلیون تومان و تخفیف‌هایی در مالیات و انشعابات بود.
دولت هم برای اینکه با منصرف شدن تقاضاکننده اقدام ملی روبرو نشود، این اجازه را داد کسانی که در طرح اقدام ملی نام نویسی نموده اند از مزایای طرح نهضت ملی مسکن استفاده بنماید، در آن صورتی که هر دو طرح حمایتی می باشند و مصوبه ای به پایان رسید که هر دو طرح ادغام بشوند و در حال حاضر در غالب یک طرح پیشرفت نیز دارد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان مدیر بنیاد مسکن شهرستان‌های گالیکش و مینودشت گفت: از ۳۹۰ سهمیه شهرستان گالیکش در طرح نهضت ملی مسکن تعداد ۳۸۷ نفر به بانک‌های عامل معرفی شدند.

قربانعلی میر گفت: مجموع تعهدات شهرستان گالیکش در طرح نهضت ملی مسکن ۶۲۲ واحد در ۶ طرح است که ۲۵۰ واحد در طرح بافت فرسوده قرار دارد.

او افزود: ۲۸۵ متقاضی بصورت ذخیره و منتظر ابلاغ وام ۲۰۰ میلیون تومان هستند.

او گفت: ۱۴۱ نفر به عنوان متقاضی مسکن محرومین و تعداد ۱۴۰ متقاضی مسکن جوانان در این شهرستان ثبت نام کردند.

قربانعلی میر هم چنین گفت: از تعداد ۵۸ روستای دارای کد این شهرستان، طرح هادی ۲۸ روستا بازنگری شده است.

او گفت:: عمر ۱۰ ساله طرح هادی ۲۰ روستای شهرستان گالیکش به پایان رسیده است و برای بازنگری نیازمند اعتبار است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

11 نظر

  1. عبدالرضا

    سلام
    من نه خونه دارم نه داشتم نه فرم ج قرمزه ولی پیامک نیامد

    • توی سایت مسکن ملی تایید نهایی شدیم و اداره راه و شهرسازی به همسرم که حضوری رفته بود بپرسه چرا پیامک نمیاد گفتن از زمانیکه پرونده تشکیل بدین تا ۴ماه بعد پیامک میاد گفتش عجله نداشته باشید پیامک میاد صبر کنید

  2. من نه خونه دارم نهزمین یه ماشین دارم بی شرف به خاطر یه ماشین به من پیامک نداده؟ عجب
    مردیم از بس فقط حرف شنیدیم از حرافایی که فقط بلدن زر بزنن
    بماند که این خاننه ملی زمین بهت نمیفروشه فقط روی زمین که میشه آسمون همون کاری که آقا قالیباف تو شرایط بهتر و بیشتر به تریلیاردرهای تهران میفروخت. کسی سند زمین خانه نخواهد داشت فقط آسمن

  3. سلام من بیماری دارم همسرم بیماری ام اس داره
    فقط سه دنگ از ۶۴ متر آپارتمان ارث دارم اجازه فروش هم ندارم
    مسکن تعلق نگرفت با حقوق دومیلیون و دویست هم نمیشه قسط بدیم
    دیوث ها شکاف طبقاتی درست کردند خدا لعنت شون کنه
    من رای نمی دهم .

  4. سلام خانمی بی سرپرست هستم با۳فرزندمستاجرهستم ازپس مخارج واجاره برنمیام ثبت نام مسکن انجام دادم برام پیامک نیامده خواهش میکنم ازمسولین پیگیرباشیدهیچ سرمایه ای ملک یاماشین ندارم واقعاگرفتارم باتشکر

  5. مملکت بزرگتر نداره من نه ماشین نه خونه نه زمین …چرا برای من پیام نیومد

  6. سلام سرپرست هستم ثبت نام مسکن انجام دادم تاییدنهایی زده اماپیامک نیومده ممنون میشم راهنماییم کنیدچکارکنم ممنون میشم

  7. من که تاید نهای شدم چند ماه منتظر پیامک هستم نه زمین نه خانه نه ماشین هیچی ندارم تحت کمیته هستم اما حواله ماشین فروختم یه ساله هست حتمن فکر میکنن ماشین دارم میخوان امتیازو بخورند دولت یکی پیگیر کنه اقای قاسمی یه بار کامنت هارو بخون ببیم اقشار فقیر چه زجری میکشند

  8. سلام وعرض ادب

    والا بخدا ما نه خونه داربم نه ماشین..3 تابچه داربم ومستاجریم وهزاران مشکل وگرفتاری داریم ..برا مسکن ملی ثبتنام کردیم فرم ج هم سبز شده وتایید شدیم ولی هنوز پیامک برامون نیامده که آورده خودمون رو واریز کنیم…چند ماهه منتظریم .وبلاتکلیف .خواهشا پیگیری کنید ما واقعا معذبیم ونمیدونیم باید به کجا مراجعه کنبم…خدا خیرتون بده

  9. یه بنده ی خدا

    سلام دوستان
    سلام
    دوستان سلام لطفا از پویش حمایت از بیماران اس ام ا حمایت کنید با یه سرچ کوتاه تو گوگل متوجه میشید که این بچه ها دو یا چند ساله چقد تو اذیت هستند ‌هرروز کاردرمانی و بعضی روزهای هفته یک سری دستگاهها به بدنشون وصل میشه که واقعا اذیت میشن کلا مدل بیماری اس ام ا این هست که عضله در بدن بیمار رشد نمیکند یعنی سلول قادر به پروتئین سازی نیست
    برا همین بدن بچه ها به مرور پوست واستخوان میشه ،حتی در بعضی از این بچه ها اونقد عضله ضعیف شده که نمیتوانند بلع داشته باشند و شکم و معده این بچه های ۲ /۳ ساله را سوراخ میکنند و به اینها غذا میدهند ،لطفا لطفا خواهش میکنم از این پویش با وارد کردن همیشگی دارو و توزیع به تمام بیماران sma را مورد حمایت خود قرار دهید و این بچه هارو برای همیشه از شر این بیماری نجات دهید این کودکان حق بازی کردن دارند و این کودکان حق خوردن از تمام خوراکی‌ها را دارند ،اس ام ا درمان دارد این بچه ها اندازه یه آدم بزرگ که زمین گیر شده تو اذیت هستند ،هزینه بیماری این کودکان بسیار بالاست درمان با واکسن زولژنسما که قطعی و خلاص شدن از بیماری sma 60میلیارد تومان هزینه دارد ‌و برای بیماران با درجه خفیف تر باید ماهانه شربتی بقیمت ۳۰۰میلیون تومان استفاده کنند تا روند بیماری کند شود انشاالله تا بهبود شوند وداروهای دیگر وارد شود تمنا میکنم حمایت کنید بعضی از خانواده‌های این بچه ها میگویند که برای اینکه بچه دلش بعضی غذاها و خوراکی‌ها را نخواسته باشد ما مجبوریم دور از چشم بچه هایمان چیزی بخوریم ، خانواده های آنها میگویند آرزو داریم روزی برسد که بچه های ما بتوانند از تمام خوراکی ها استفاده کنند و بتوانند مثل بچه های دیگه بازی کنند و راه بروند انشاالله
    لطفا از این پویش که آدرسش لینک زیر هست حمایت کنید https://farsnews.ir/my/c/163766
    https://farsnews.ir/my/c/163766
    ممنونم اجرتون با خدا وآقا امام حسین علیه السلام
    اینجا فرستادم که آدم‌های بیشتری ببینند و بروند و حمایت کنند انشاالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *