آرمیتا عباسی کجاست به حامد بهداد بگویید نگران نباشد

آرمیتا عباسی کجاست به حامد بهداد بگویید نگران نباشد

آرمیتا عباسی یکی از دختران دهه هشتادی بوده که به دلیل خرابکاری در اغتشاشات توسط پلیس دستگیر شد

خبرگزاری مشرق نیوز نوشت: یک کاربر فضای مجازی با اشاره به تنفس مصنوعی ضدانقلاب و برخی سلبریتی‌ها در طول اغتشاشات پاییز در برخی محلات نوشت:

آرمیتا عباسی کجاست؟

رفته ناخناشو مرتب کنه

حامد بهداد رو بگین نگران نباشه!

آرمیتا عباسی کجاست به حامد بهداد بگویید نگران نباشد

عباسی اهل مهرشهر کرج بوده که در مهرماه ۱۴۰۱ توسط پلیس دستگیر میشود رسانه‌های ضدانقلابی ابتدا مدعی بودند که آرمیتا عباسی فوت کرده است اما در نهایت مشخص شد که این دختر جوان فوت نکرده و در زندان به سر می برد.

گفته می‌شود که آرمیتا عباسی در اینستاگرامش به فراخوان حضور در خیابان می پرداخت و به همین دلیل او را به عنوان اغتشاشگر و لیدر اغتشاشات نام می برند.

روزنامه جوان نوشت:آرمیتا عباسی از بازداشتی‌های جنجالی آشوب‌های اخیر، پس از عفو گسترده اخیر از سوی مقام معظم رهبری، روز چهارشنبه از زندان آزاد شد.

تصاویری که با خبر آزادی آرمیتا عباسی منتشر شد، او را در اوج شادابی نشان می‌داد. در انگشتانش که علامت پیروزی را نشان می‌داد، بیش از هر چیزی، ناخن‌های سوهان کشیده و بلندش جلب توجه می‌کرد و موهایش که در گزارش‌های تحقیقی رسانه‌های امریکایی و انگلیسی به زور تراشیده شده، عنوان شده بود، کاملاً بلند و رنگ شده بود!
اوایل آبان ماه و یکی دو هفته پس از بازداشت آرمیتا عباسی، خبرگزاری سی‌ان‌ان مدعی تجاوز به آرمیتا عباسی در زندان شد. سی‌ان‌ان گرچه گزارش خود را یک گزارش تحقیقی نامیده بود، اما در متن گزارش جز چند شاهد عینی ناشناس و بی هویت، مستندی ذکر نشده بود. گزارش را هم قصه‌وار آغاز می‌کند و گویی سناریویی می‌نویسد و نه اینکه باید گزارشی مستند ارائه دهد. این شبکه خبری امریکایی در روایت خود از ادعایی که در مورد آرمیتا عباسی مطرح کرده، مدام از واژه‌هایی مانند ظاهراً و احتمالاً استفاده می‌کند و در بخشی هم به ویدئوهایی ادعایی اشاره می‌کند که «ظاهرا» آزار جنسی «زنان معترض» در خیابان‌ها نشان دهد! در حالی که این ویدئوها خود غیرمستند بوده و ساخته پرداخته دروغ‌های سایر همکاران سی‌ان‌ان در دیگر رسانه‌های غربی است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *