پیج جدید اینستاگرام تتلو هم بسته شد کاربران او را ریپورت کردند

پیج جدید اینستاگرام تتلو هم بسته شد کاربران او را ریپورت کردند

پیج جدید اینستاگرام تتلو هم بسته شد کاربران او را ریپورت کردند

پیج جدید اینستاگرام تتلو هم بسته شد اینستاگرام تتلو را تحریم کرد امیر تتلو که در اینستاگرام به صورت مخفیانه و با اسم جعلی فعالیت داشت باز هم به دلیل ریپورت کاربران مسدود شد.

پیج جدید اینستاگرام تتلو هم بسته شد

بارها شایعه دستگیری اش دهان به دهان چرخیده بود، اما اولین بار در سال 87 بود که خبر بازداشتش روی صفحه اول خبرگزاری ها قرار گرفت. دقیقا بعد از سفرش از ایران و کار مشترکش با حسین تهی و یک خواننده لس آنجلسی. آن زمان هنوز آنقدرها معروف نبود و شبکه های اجتماعی هم نقش کاربردی در زندگی روزمره مردم نداشتند و به همین دلیل هم خبر دستگیری اش بدون اخبارتکمیلی رها شد و تا چند سال بعد، یعنی در سال 92 دیگر هیچ خبری رسمی از حاشیه های زندگی اش در مطبوعات و سایت های خبری دیده نمی شد.

او در سال 92 یک بار دیگر توسط پلیس امنیت اخلاقی ناجا دستگیر شد. بازداشتی که باعث شد سرهنگ مسعود زاهدیان در گفت و گویی با خبرگزاری ایسنا، درباره برخورد پلیس با خواننده های زیرزمینی که اقدام به ساخت آثار خود و پخش آن در شبکه های خارجی می کنند، بگوید:«پلیس با این دسته از افراد برخورد می کند و اخیرا نیز با خواننده ای به نام تتلو برخورد کرده و او هم اکنون پس از دستگیری در اختیار مقام قضایی است».

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *