پیمان نوین شاهزاده رضا پهلوی چیست؟ +جزئیات

پیمان نوین شاهزاده رضا پهلوی چیست؟ +جزئیات

پیمان نوین شاهزاده رضا پهلوی چیست؟ +جزئیات رادر این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

پیمان نوین شاهزاده رضا پهلوی چیست؟

شبکه معاند من و تو با تبلیغ آیتمی خبر از صحبت های رضا پهلوی فرزند شاه مخلوع را میدهد که قرار است درباره پیمان نوین با مردم ایران صحبت کند!!

این شخص که فاقد سواد سیاسی است گاه گاهی از طریق شبکه های معاند سخنرانی میکند .

او که در آمریکا زندگی میکند خبر از پیمان نوین با ایرانیان میدهد! و میخواهد درباره مسائل معیشتی و اقتصادی مردم ایران سخنرانی کند!! کسی که خود در آمریکا زندگی کرده و کوچترین اعتراضی به تحریم های ظالمانه علیه مردم ایران ندارد!

پیمان نوین شاهزاده رضا پهلوی چیست؟ +جزئیات

او نه تنها به تحریم ها اعتراضی ندارد بلکه خواستار تحریم های بیشتر علیه مردم ایران است! حالا میخواهد در پیمان نوین با مردم ایران ابراز همدردی کند درست مثل ترامپ که خود باعث مشکلات فراوان برای معیشت مردم شده ولی از اعتراضات آبان ماه حمایت میکرد! بازی های سیاسی که صرفا برای جلب اعتماد از دست رفته صورت میگیرد و هیچگونه اعتباری نخواهد داشت.

لازم به ذکر است رضا پهلوی زادهٔ ۹ آبان ۱۳۳۹ در تهران میباشد او بزرگترین فرزند آخرین محمدرضا پهلوی و همسرش فرح دیبا است. وی پیش از انقلاب ۵۷ با عنوان رسمی «والاحضرت همایون ولایت‌عهد» خطاب می‌شد.

در سن ۷ سالگی، پدرش، محمدرضا پهلوی بر اساس قانون اساسی مشروطه، او را رسماً به عنوان ولیعهد ایران انتخاب کرد.

از زمان پیروزی انقلاب ۱۳۵۷، و خلع پدر او از سلطنت و برچینش دودمان پهلوی، رضا پهلوی به آمریکا فرار کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *